Відтепер щоб пройти атестацію, лікар має вести особисте освітнє портфоліо безперервного професійного розвитку
Міністерство охорони здоров’я наказом від 22.02.2019 № 446 затвердило новий порядок атестації лікарів (далі — Порядок № 446).
Відтепер лікарі мають навчатися постійно, а не тільки між атестаціями. Змінився порядок нарахування балів безперервного професійного розвитку. Їх щороку перевірятимуть відповідні атестаційні комісії.
Перелік посад, робота за якими зараховується до стажу роботи для атестації
на присвоєння кваліфікаційних категорій за окремими спеціальностями

СКАЧАТИ перелік посад
Наказ встановлює порядок обліку балів за проходження безперервного професійного розвитку: у 2019 році — рекомендовано, з 01.01.2020 — обов’язково. З 01.01.2021 почнуть щорічно перевіряти особистий освітній портфоліо із балами безперервного професійного розвитку.
Разом з документами, що підтверджують освіту та відповідний стаж роботи за спеціальністю, лікар має додати новий документ: особисте освітнє портфоліо з результатами проходження безперервного професійного розвитку та копіями документів, що підтверджують обліковані бали безперервного професійного розвитку. Лікарі мають підтвердити документами безперервний професійний розвиток не менш ніж на 50 балів щорічно.
Лікар має самостійно вести особисте освітнє портфоліо та облік балів, та засвідчувати в роботодавця за місцем роботи. Лікар, зареєстрований як фізична особа — підприємець, має обліковувати бали самостійно. Для лікаря ФОП єдиним документом, що підтверджує роботу за фахом, стає посвідчення про наявну категорію.
ФОП-роботодавець: як документувати трудові відносини
Порядок № 446 оновив Номенклатуру лікарських спеціальностей та вніс зміни до наказів МОЗ з питань безперервного професійного розвитку лікарів.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.