КМУ постановою від 17.04.2019 № 328 затвердив Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі — Порядок).
Мета Реєстру — забезпечити накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
Реєстр формуватиме та вестиме ПФУ — володілець даних Реєстру. МОЗ, НСЗУ, ПФУ, ФСС — суб’єкти інформаційного обміну. Інформаційну взаємодію проводитимуть в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94-ВР, «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Порядок визначає перелік інформації, що міститиме Реєстр, порядок внесення інформації до Реєстру, а також отримання інформації з нього.
У Реєстрі відомості про застраховану особу можна буде знайти за прізвищем, іменем, по батькові (за наявності) та датою народження застрахованої особи, її реєстраційним номером облікової картки платника податків за принципом повного збігу всіх зазначених ідентифікаторів пошуку та/або кожного окремого із зазначених ідентифікаторів пошуку.
Частина інформації в Реєстрі буде у вільному доступі. Для її отримання не потрібно буде проходити авторизацію або ідентифікацію. Це інформація про:
- номер листка непрацездатності, дата його відкриття, продовження, закриття, відомості щодо перевірки обґрунтованості його видачі (у разі проведення);
- кількість, причини, середня тривалість зареєстрованих листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, закладами охорони здоров’я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
- кількість необґрунтовано виданих і продовжених листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, закладами охорони здоров’я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
- кількість днів тимчасової непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, страхувальниками;
суми допомоги, що виплачені на підставі листків непрацездатності, за місяць, квартал, рік, за страхувальниками.
Ця інформація буде знеособленою.
Аби запустити роботу Реєстру МОЗ, МОЗ, НСЗУ, ПФУ, ФСС мають затвердити (змінити) власні нормативно-правові акти та забезпечити взаємодію інформації.
У жовтні 2018 року Пенсійний фонд України (ПФУ) почав видавати паперові та електронні довідки про страховий стаж для оплати лікарняних. Отримати довідку можуть і працівник, і роботодавець.