Умови та порядок допуску контролерів до проведення документальних планових або позапланових виїзних та фактичних перевірок визначає стаття 81 розділу II Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ. Норми цієї статті не передбачають, що у зв’язку із тимчасовою відсутністю керівника підприємства або головного бухгалтера слід перенести термін проведення перевірки.
У разі тимчасової відсутності працівника (хвороба, відпустка, відрядження тощо) його обов’язки має виконувати інший працівник. Тимчасове виконання обов’язків оформлюють наказом.
Якщо установчі документи не передбачають покладання обов’язків керівника та головного бухгалтера на іншу особу на випадок їх тимчасової відсутності, також наказом тимчасово призначають особу, уповноважену на виконання таких функцій.
За інформацією Головного управління ДФС в Івано-Франківській області