НАЗК оновило форму декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування

Також виклали в новій редакції Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

НАЗК оновило форму декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування

Відповідальності за неподання декларацій

НАЗК наказом від 12.12.2019 № 168/19 виклав у новій редакції:

  • Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
  • Форму декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — декларація);
  • Форму повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування (далі — повідомлення).
НАЗК оновило форму декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларуванняДізнайтеся, скільки декларацій подавати при призначенні в ОМС за конкурсом

Форма повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування (далі - повідомлення) складається з правил заповнення форми повідомлення та 9 розділів, у яких суб’єкт декларування зазначає інформацію про себе та об’єкти згідно із Законом України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700).

Нагадаємо, що суб’єкт декларування, який отримав дохід, придбав майно або здійснив видатки на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня відповідного року, у десятиденний строк з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку зобов’язаний повідомити про це НАЗК (ч. 2 ст. 52 Закону № 1700). У 2020 році ця сума становить 105 100 грн (2102 х 50).

НАЗК оновило форму декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларуванняЧек-ліст типових помилок у деклараціях

Положення частини другої статті 52 Закону № 1700 застосовують до суб’єктів декларування, що є службовими особами, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, відповідно до статті 50 Закону № 1700.

НАЗК детально описує, яку інформацію і в якому порядку зазначає декларант при заповненні декларації та повідомлення.

Ольга Догадіна

провідний експерт Експертус: Кадри

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
539323

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
42301

Обчислення стажу державної служби

При прийнятті особи на державну службу їй обчислюють стаж державної служби. Цей стаж дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки
40980

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
62215

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді