Як внести зміни до правил внутрішнього службового розпорядку в умовах карантину? Роз’яснює НАДС

Провести загальні збори та ознайомити зі змінами служба управління персоналом може через електронну пошту або під час відео конференції.

Як внести зміни до правил внутрішнього службового розпорядку в умовах карантину? Роз’яснює НАДС


НАДС (лист від 20.03.2020 № 87-р/з) нагадала про нещодавні зміни в Правилах внутрішнього службового розпорядку в органі державної влади (для виконання завдань за посадою віддалено) (наказ НАДС від 13.03.2020 № 39-20).

Зміни в роботі держслужбовців під час карантину ⇗

Заходи для впровадження змін. Керівник державної служби в державному органі:

  • дає доручення службі управління персоналом підготувати зміни до Правил внутрішнього службового розпорядку;
  • забезпечує ознайомлення трудового колективу із змінами та їх затвердження згідно зі статтею 47 Закону України «Про державну службу»;
  • доводить оновлені Правила внутрішнього службового розпорядку до відома всіх державних службовців державного органу під підпис.
Як внести зміни до правил внутрішнього службового розпорядку в умовах карантину? Роз’яснює НАДСДізнайтеся, як змінити у пвтр час початку і закінчення робочого дня на підприємстві

Рекомендації НАДС, як організувати цю роботу:

1) державним службовцям на електронну пошту направляють підготовлені зміни до Правил внутрішнього службового розпорядку та проєкт протоколу загальних зборів державних службовців державного органу. Державні службовці ознайомлюються із надісланими документами та направляють електронною поштою свою позицію — «за» / «проти» / «утримався»;

2) загальні збори державних службовців державного органу проводять шляхом відеоконференції засобами телекомунікаційного зв’язку (можливе використання програм WhatsApp, Skуре, Viber, Zoom та інших, які доступні більшості державних службовців цього державного органу).

Служба управління персоналом узагальнює результати голосування, оформлює протокол та забезпечує ознайомлення під підпис (кваліфікований електронний підпис або власноручний підпис) державних службовців з оновленими Правилами внутрішнього службового розпорядку.

Якщо в державному органі діє система електронного документообігу та користувачі мають віддалений доступ до неї, зазначені дії можна здійснити за допомогою такої системи.

Наказ про запровадження дистанційної роботи через коронавірусу

Порядок дій держслужбовця, що може працювати відділено:

  • усно узгоджує виконання завдань віддалено з безпосереднім керівником та керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності);
  • готує перелік завдань для віддаленої роботи з термінами їх виконання (обсяг таких завдань повинен визначатись з урахуванням тривалості робочого часу);
  • письмово погоджує такі завдання з безпосереднім керівником та керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності).

Ольга Догадіна

провідний експерт Експертус: Кадри

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти правила внутрішнього трудового розпорядку

У кадровій практиці є чимало запитань, на які законодавство не містить відповідей. Рішення можна прописати в Правилах внутрішнього трудового розпорядку. За роки незалежності не затверджено типових Правил, що відповідали б реаліям часу і потребам сторін трудових відносин. Ми допоможемо вам скласти дієвий документ.
176857

Оформлюємо Правила внутрішнього трудового розпорядку за типовою формою

Оформляючи ПВТР, варто прослідувати, щоб були усі необхідні реквізити. передбачені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163–2003).
18867

Затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку та введення їх в дію

Оскільки процес розроблення та затвердження ПВТР законодавчо не внормовано, то кожна організація має обрати власний алгоритм цих дій. Розкажемо, зокрема, як затвердити та оформити наказ про введення в дію Правил внутрішнього трудового розпорядку.
38781

Книга адаптації нового працівника

Важливим аспектом діяльності будь-якої компанії є правильно організована система адаптації персоналу, яка передбачає створення комплексу специфічних документів. Зокрема, Книги адаптації нового працівника
6377

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді