Заступник міністра охорони здоров’я, головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко розповів, у яких випадках слід носити маски.
Віктор Ляшко
заступник міністра охорони здоров’я, головний державний санітарний лікар України
Як запровадити дистанційну роботу
На брифінгу 23 березня В. Ляшко пояснив «Сьогодні я надягнув маску з однієї причини — ми перебуваємо в світовій пандемії коронавірусної хвороби, і сьогодні ми всі потенційно можемо бути інфікованими. Маску я надягаю, коли заходжу в приміщення, де є інші люди. Маску я надягаю з однієї причини бо — я точно не знаю, чи можу я бути в інкубаційному періоді чи ні. Тому рекомендую і вам надягати хірургічну маску завжди, коли відвідуєте громадські заклади: лікарні, банки й інші об'єкти, які продовжують функціонувати».
Головний санлікар країни спростував інформацію про 8 осіб, які одужали після COVID-19. За його словами, досліджувалося 8 підозр на нову коронавірусну хворобу, і під час повторного тестування цих осіб не виявлено COVID-19.
Віктор Ляшко нагадав, що станом на 23.03.2020 в Україні зафіксовано 73 випадки зараження коронавірусом. Три з них летальні.
Заступник міністра охорони здоров’я закликав українців носити маски у громадських закладах.
За інформацією Укрінформ
Що робити працівникам із дітьми? Як організувати дистанційну роботу і табелювати самоізоляцію?
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.