Як організувати роботу працівників із дітьми під час карантину, щоб не втратити бізнес та ключові кадри. 7 настанов від ЮНІСЕФ

Практичні поради, завдяки яким роботодавці зможуть оптимізувати режим роботи свого колективу. Забезпечити фінансову та психологічну підтримку працівників, щоб вони могли ефективно працювати та дбати про своїх дітей у період спалаху COVID-19.

Як організувати роботу працівників із дітьми під час карантину, щоб не втратити бізнес та ключові кадри. 7 настанови від ЮНІСЕФ

Як оформити дистанційну роботу

1. Оцініть, наскільки політика компанії враховує інтереси сімей

Почніть з визначення найбільш нагальних потреб працюючих батьків. Особливу увагу приділіть вразливим групам, зокрема:

  • тимчасовим працівникам,
  • працівникам неформального сектору,
  • мігрантам,
  • вагітним та жінкам, що годують немовлят,
  • працівникам з інвалідністю,
  • тим, хто не має права на оплачувану відпустку через хворобу.

2. Комбінуйте різні графіки роботи працівників

Потреби працюючих батьків можуть значно відрізнятися. Різні варіанти гнучкого графіка роботи зможуть допомогти батькам подбати про своїх дітей і сім’ї.

Якщо виконання роботи не вимагає постійного перебування на території підприємства, запровадьте дистанційну роботу для працівників з дітьми та впровадьте гнучкий графік роботи.

3. Створіть сприятливі санітарно-гігієнічні умови праці на робочому місці

Якщо обов’язки працівника вимагають його присутності на робочому місці у будівлі підприємства, забезпечте належний рівень чистоти. Зокрема, прибирання з деззасобами, регулярне провітрювання тощо.

Забезпечте персонал одноразовими серветками та/або спиртовмісними серветками й антисептиками в місцях спільного користування.

Контролюйте постійну наявність рідкого мила, одноразових паперових рушників, спиртовмісних антисептичних засобів.

⇛ Наказ про видання масок ⇚

4. Інформуйте працівників про шляхи поширення інфекції та засоби протидії цьому

Забезпечте захист своїх працівників, включаючи тих, хто працює віддалено, надавши важливу інформацію про заходи профілактики. Поінформуйте про заходи безпеки під час поїздок, зокрема відряджень. Надайте рекомендації, як обговорювати пандемію з дітьми.

Розмістіть інформаційні плакати у загальнодоступних місцях — на дошках оголошень чи корпоративному сайті.

5. Надайте інформацію, куди звертатися за медичною допомогою

Поінформуйте весь персонал, як діяти при виявленні симптомів COVID-19, як безпечно дістатися до медичних установ. Забезпечте доступ до списків місцевих лікарень, установ охорони здоров'я та служб екстреної допомоги із зазначенням адрес і номерів телефонів.

6. Допоможіть працівникам впоратися зі стресом

Не проходьте повз цей пункт, адже психологічна рівновага працівників — запорука максимальної концентрації в робочий час. За можливості надайте психологічні послуги. Нагадайте колективу про правила безпечного «споживання» інформації під час пандемії та необхідність використовувати лише достовірні джерела.

7. Підтримуйте фінансово

Зменшення потенційного фінансового навантаження на працюючих батьків у зв'язку зі спалахом COVID-19 має вирішальне значення. Заходи підтримки можуть охоплювати: гарантування зайнятості, оплачувану відпустку, фінансову допомогу, субсидій на медичні витрати. Дозвольте, за можливості, використати оплачувані відпустки поза графіком. Вразливим групам, таким, наприклад, як працівники з низьким доходом надавайте особливу підтримку.

5 законних способів організувати роботу працівників із дітьми

Резюме від ЮНІСЕФ

Необхідно забезпечити, щоб дружня до сім’ї політика поширювалася на всіх працівників, незалежно від їх статі або статусу зайнятості (наприклад, постійні працівники або тимчасові). Ключове значення для цієї політики має створення середовища, в якому працівники могли б відчувати себе комфортно і не боятися дискримінації або переслідувань. Більшою мірою це стосується жінок, які, як правило, частіше, ніж чоловіки, виконують обов’язки з догляду за дітьми. Слід вжити відповідних заходів, які не дозволять працюючим жінкам постраждати через виконання своїх материнських обов’язків. Запроваджуючи і здійснюючи політику, дружню до сімї’, роботодавці будуть грати ключову роль у справі підтримання благополуччя працюючих батьків та їхніх дітей.

За інформацією ЮНІСЕФ Україна

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
19222

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Всі експерти редакції колись працювали у кадрових службах, тож знають із власного досвіду, наскільки кропітка і важлива ваша робота. А оскільки колишніх кадровиків не буває, ми раді потішити вас онлайн сервісом, який виконає самотужки частинку вашої роботи. Калькулятор допоможе при розрахунку різних періодів трудового стажу. Просто внесіть необхідні дані.
118836

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
521000

Словник кадровика

Словник кадровика — це збірка спеціалізованих термінів і понять, які використовуються в галузі управління персоналом і кадрового обліку. Докладніше про словник кадровика та використання абревіатур в HR-сфері — у статті.
478

Заява про відстрочку через інвалідність військовозобов’язаного

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від армії для особи з інвалідністю, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
33364

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді