
Як підприємцю без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю
Як підприємству отримати допомогу по частковому безробіттю
КРОК 1. Звернутися до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ упродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.
КРОК 2. Далі – підготувати необхідний пакeт документів:
- заява на отримання допомоги в довільній формі;
- копія наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;
- довідка про сплату ЄВ за останніх 6 місяців;
- відомості до Додатку 2 Порядку.
КРОК 3. Оригінали документів подайте до центру зайнятості – поштою, або через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.
В якому розмірі нададуть допомогу з часткового безробіття
КРОК 4. Упродовж трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє документи. Якщо є помилки чи неточності, спеціалісти повідомлять про це. Ви матимете 5 днів, щоб подати новий або виправлений пакет документів.
КРОК 5. Рішення щодо надання допомоги приймають обласні центри зайнятості або Київський міський центр зайнятості.
КРОК 6. Після одержання коштів на свій рахунок центр зайнятості переказує їх фізичній особі-підприємцю.
Скачати інфографіку

Зверніть увагу!
Допомога по частковому безробіттю не оподатковується. Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн) на місяць. Допомога надається на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину
За інформацією Державного центру зайнятості
Документи для отримання допомоги
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.