Державна служба зайнятості переймається не лише роботою, а й відпочинком українців

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Задля продуктивної праці колективу фахівцям кадрової служби варто звернути увагу роботодавців та працівників на ТОП-5 порад від Державної служби зайнятості.

Державна служба зайнятості переймається не лише роботою, а й відпочинком українців


Часом роботодавці вважають відпочинок бездіяльністю або проявом лінощів. Проте саме відпочинок може слугувати джерелом продуктивної праці. Не лише тривала відпустка працівника, а й перерва протягом дня можуть додати йому завзяття. На думку фахівців Державної служби зайнятості (ДСЗ), разом із терміном «наукова організація праці» можна вводити в обіг термін «наукова організація відпочинку». Адже тут треба знати певні закономірності. Тобто, відпочинок працівникам дається не настільки легко, як може здатися на перший погляд.

Як надати щорічну основну відпустку

ТОП-5 порад для працівників від Державної служби зайнятості

1. Звільнити мозок й стимулювати творче мислення здатний активний відпочинок. Не концентруватися на якихось робочих думках особливо складно для людей розумової праці. Зараз не кожен може дозволити собі вимкнути гаджет, а «вимкнути свідомість» — ще складніше. Звичайна прогулянка стимулює приплив крові до мозку. Можливо, ходіння вулицями не розвиває аналітичне мислення, однак така проста фізична активність приносить нові думки. Подейкують, що Чарльз Дарвін мав доріжку, якою завжди прогулювався в пошуку ідей. Фахівці ДСЗ радять спробувати прогулянки без телефону.

2. Для декого з працівників способом «підзарядки» може стати короткий сон протягом дня. Навіть 20 хв сну допоможуть краще сконцентруватися на задачах, адже дрімання краще за кофеїн стимулює роботу мозку.

Державна служба зайнятості переймається не лише роботою, а й відпочинком українцівДізнайтеся, чи може працівник продовжити (оформити) відпустку без збереження зарплати за згодою сторін на час карантину до 31.10.2020

3. Потрібно запобігати перепрацюванням, через які робота стає більш стресовою й менш інновативною. Пропозиція – перестати працювати лише в потрібний момент: коли побачите свій наступний крок, але вирішите залишити його до завтра. Ернест Хемінгуе́й був завзятий прихильником цієї практики, і багато відомих письменників дотримувалися його порад «завжди зупинятися, коли знаєш, що буде далі». Зберігши енергію, вам буде легше приступити до роботи наступного дня.

4. Проводьте перерву з колегами. Самому нелегко відірватися від комп’ютера. Тому краще – домовитися колективно сходити кудись в обід. Приміром, відвідувати раз на тиждень ресторан неподалік офісу, звичайно дотримуючись карантинних обмежень.

5. Слідкуйте за режимом. Пам’ятайте, що робота й відпочинок не суперечливі елементи, а навпаки, вони доповнюють і підсилюють один одного. Індивідуальне комбінування цих елементів у вашому графіку – запорука успіху.

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
116

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
231

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
246

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15043

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10244

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді