МОЗ: протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти

Кадровика закладу вищої освіти можуть призначити відповідальною особою, яка забезпечуватиме щоденний контроль за виконанням протиепідемічних заходів під час атестації. Що саме потрібно зробити?


Головний державний санлікар України Постановою від 03.09.2020 № 52 (далі — Постанова № 52) змінив протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» у період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

МОЗ: протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти

Віктор Ляшко заступник міністра охорони здоров’я,
головний державний санітарний лікар України

Нові вимоги МОЗ стосуються організації процесу атестації здобувачів вищої освіти та розроблені для закладів фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти, які здійснюють підготовку здобувачів за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» (далі — заклади вищої освіти) та Державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ.

Коли може повернутися до офісу працівник, у якого виявили COVID-19

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладають на засновника (власника) та керівника закладу вищої освіти.

Керівник та медперсонал закладу освіти, або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника закладу, забезпечують:

  • інформування здобувачів мовою навчання про ознаки респіраторних захворювань (підвищена температура тіла, нежить, кашель, задишка тощо), які можуть бути підставою для недопущення до складання іспиту та протиепідемічних заходів, яких слід дотримуватися під час складання іспиту;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-I9), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

Центр тестування забезпечує інформування здобувачів про можливість участі у додаткових іспитах для осіб, які не будуть допущені до тестування за станом здоров’я, або які були відсутні на складанні іспиту у зв’язку з обставинами (документально підтвердженими), спричиненими карантином (у т. ч. припинення транспортного сполучення між областями та авіасполучення з іншими країнами).

Вимоги до організації процесу атестації здобувачів вищої освіти

У день проведення іспиту у закладі вищої освіти заборонено проводити інші заходи, у тому числі лабораторні та практичні заняття, контрольні та підсумкові заходи, публічний захист дисертацій тощо.

Перед початком іспиту відповідальна особа проводить температурний скринінг усім особам, які залучені до проведення іспиту (здобувачі, проктори Центру тестування, відповідальні особи з числа працівників закладів вищої освіти).

Осіб, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускають до проведення іспиту. У разі недопуску здобувача до складання іспиту, проктор та відповідальна особа з числа представників закладів вищої освіти складають акт.

Участь у проведенні іспиту дозволена лише у захисних масках та респіраторах.

Допуск до закладу вищої освіти супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують здобувачів з інвалідністю, заборонений.

Місця розсадження здобувачів визначають завчасно, з дотриманням дистанції між ними не менш ніж 1,5 метри, відповідно до Плану розташування посадкових місць (додається) та не більше 50 здобувачів в аудиторії.

Керівники закладів вищої освіти забезпечують:

  • навчання працівників одягненню, використанню, зняттю ЗІЗ, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
  • умови для дотримання правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо). Використання багаторазових рушників заборонено;
  • дезінфекцію поверхонь в аудиторіях, у т. ч. місць для сидіння, та провітрювання аудиторій перед і після проведення іспиту протягом не менше 30 хвилин;
  • організацію централізованого збору використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Словник кадровика

Словник кадровика — це збірка спеціалізованих термінів і понять, які використовуються в галузі управління персоналом і кадрового обліку. Докладніше про словник кадровика та використання абревіатур в HR-сфері — у статті.
99

Заява про відстрочку через інвалідність військовозобов’язаного

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від армії для особи з інвалідністю, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
26125

Заява на відстрочку у зв’язку із навчанням

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку із навчанням, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
47961

Заява на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
34232

Заява на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім’ї

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім'ї. Його доволі часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
23191

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді