МОЗ: протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Кадровика закладу вищої освіти можуть призначити відповідальною особою, яка забезпечуватиме щоденний контроль за виконанням протиепідемічних заходів під час атестації. Що саме потрібно зробити?


Головний державний санлікар України Постановою від 03.09.2020 № 52 (далі — Постанова № 52) змінив протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» у період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

МОЗ: протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти

Віктор Ляшко заступник міністра охорони здоров’я,
головний державний санітарний лікар України

Нові вимоги МОЗ стосуються організації процесу атестації здобувачів вищої освіти та розроблені для закладів фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти, які здійснюють підготовку здобувачів за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» (далі — заклади вищої освіти) та Державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ.

Коли може повернутися до офісу працівник, у якого виявили COVID-19

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладають на засновника (власника) та керівника закладу вищої освіти.

Керівник та медперсонал закладу освіти, або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника закладу, забезпечують:

  • інформування здобувачів мовою навчання про ознаки респіраторних захворювань (підвищена температура тіла, нежить, кашель, задишка тощо), які можуть бути підставою для недопущення до складання іспиту та протиепідемічних заходів, яких слід дотримуватися під час складання іспиту;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-I9), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

Центр тестування забезпечує інформування здобувачів про можливість участі у додаткових іспитах для осіб, які не будуть допущені до тестування за станом здоров’я, або які були відсутні на складанні іспиту у зв’язку з обставинами (документально підтвердженими), спричиненими карантином (у т. ч. припинення транспортного сполучення між областями та авіасполучення з іншими країнами).

Вимоги до організації процесу атестації здобувачів вищої освіти

У день проведення іспиту у закладі вищої освіти заборонено проводити інші заходи, у тому числі лабораторні та практичні заняття, контрольні та підсумкові заходи, публічний захист дисертацій тощо.

Перед початком іспиту відповідальна особа проводить температурний скринінг усім особам, які залучені до проведення іспиту (здобувачі, проктори Центру тестування, відповідальні особи з числа працівників закладів вищої освіти).

Осіб, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускають до проведення іспиту. У разі недопуску здобувача до складання іспиту, проктор та відповідальна особа з числа представників закладів вищої освіти складають акт.

Участь у проведенні іспиту дозволена лише у захисних масках та респіраторах.

Допуск до закладу вищої освіти супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують здобувачів з інвалідністю, заборонений.

Місця розсадження здобувачів визначають завчасно, з дотриманням дистанції між ними не менш ніж 1,5 метри, відповідно до Плану розташування посадкових місць (додається) та не більше 50 здобувачів в аудиторії.

Керівники закладів вищої освіти забезпечують:

  • навчання працівників одягненню, використанню, зняттю ЗІЗ, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
  • умови для дотримання правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо). Використання багаторазових рушників заборонено;
  • дезінфекцію поверхонь в аудиторіях, у т. ч. місць для сидіння, та провітрювання аудиторій перед і після проведення іспиту протягом не менше 30 хвилин;
  • організацію централізованого збору використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри

додаток

Виправлення помилок в трудових книжках та передача сканкопій до ПФУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22458

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
7984

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
464

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
538

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
546499

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді