МОЗ: протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Кадровика закладу вищої освіти можуть призначити відповідальною особою, яка забезпечуватиме щоденний контроль за виконанням протиепідемічних заходів під час атестації. Що саме потрібно зробити?


Головний державний санлікар України Постановою від 03.09.2020 № 52 (далі — Постанова № 52) змінив протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» у період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

МОЗ: протиепідемічні заходи при проведенні атестації здобувачів вищої освіти

Віктор Ляшко заступник міністра охорони здоров’я,
головний державний санітарний лікар України

Нові вимоги МОЗ стосуються організації процесу атестації здобувачів вищої освіти та розроблені для закладів фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти, які здійснюють підготовку здобувачів за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» (далі — заклади вищої освіти) та Державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ.

Коли може повернутися до офісу працівник, у якого виявили COVID-19

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладають на засновника (власника) та керівника закладу вищої освіти.

Керівник та медперсонал закладу освіти, або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника закладу, забезпечують:

  • інформування здобувачів мовою навчання про ознаки респіраторних захворювань (підвищена температура тіла, нежить, кашель, задишка тощо), які можуть бути підставою для недопущення до складання іспиту та протиепідемічних заходів, яких слід дотримуватися під час складання іспиту;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-I9), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

Центр тестування забезпечує інформування здобувачів про можливість участі у додаткових іспитах для осіб, які не будуть допущені до тестування за станом здоров’я, або які були відсутні на складанні іспиту у зв’язку з обставинами (документально підтвердженими), спричиненими карантином (у т. ч. припинення транспортного сполучення між областями та авіасполучення з іншими країнами).

Вимоги до організації процесу атестації здобувачів вищої освіти

У день проведення іспиту у закладі вищої освіти заборонено проводити інші заходи, у тому числі лабораторні та практичні заняття, контрольні та підсумкові заходи, публічний захист дисертацій тощо.

Перед початком іспиту відповідальна особа проводить температурний скринінг усім особам, які залучені до проведення іспиту (здобувачі, проктори Центру тестування, відповідальні особи з числа працівників закладів вищої освіти).

Осіб, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускають до проведення іспиту. У разі недопуску здобувача до складання іспиту, проктор та відповідальна особа з числа представників закладів вищої освіти складають акт.

Участь у проведенні іспиту дозволена лише у захисних масках та респіраторах.

Допуск до закладу вищої освіти супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують здобувачів з інвалідністю, заборонений.

Місця розсадження здобувачів визначають завчасно, з дотриманням дистанції між ними не менш ніж 1,5 метри, відповідно до Плану розташування посадкових місць (додається) та не більше 50 здобувачів в аудиторії.

Керівники закладів вищої освіти забезпечують:

  • навчання працівників одягненню, використанню, зняттю ЗІЗ, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
  • умови для дотримання правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо). Використання багаторазових рушників заборонено;
  • дезінфекцію поверхонь в аудиторіях, у т. ч. місць для сидіння, та провітрювання аудиторій перед і після проведення іспиту протягом не менше 30 хвилин;
  • організацію централізованого збору використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Обов’язок інформувати про вакансії працівників, які працюють за строковим договором: як реалізувати

Як саме роботодавець має інформувати працівників, що працюють за строковими договорами про можливість укласти безстроковий договір, роз'яснюємо у статті
5566

Електронні інструменти кадровика: Резерв+, е-кадри, звітність до Держпраці

Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
219

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
557050

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
132146

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
24175

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді