«Ти ж кадровик» або Що має знати директор про вашу роботу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Впевнені, що ви пишаєтесь своєю роботою. Особливо, коли згадуєте, як сотні разів допомагали колегам знайти законний вихід із нестандартної ситуації, а керівника уберігали від шестизначних штрафів й відстоювали під час перевірок. Чому ж тоді вкриваєтесь рум’янцем щоразу, коли необхідно попросити директора про курси підвищення кваліфікації або передплату на фахове видання? Ця стаття додасть вам потрібного заряду, щоб усі відчули: кадровик — це потужний акумулятор енергії, знань та досвіду. Але цьому акумулятору потрібне правильне кадрове живлення.
«Ти ж кадровик» або Що має знати директор про вашу роботу

Згадайте, як часто керівник чи колеги по підприємству чекали від вас єдиної правильної відповіді, 100-відсотково законного вирішення нешаблонної ситуації. В їхніх очах ви бачили різне — вимогу, благання, надію… Але підґрунтя цих очікувань одне — «Ти ж кадровик! Ти маєш це знати!»

Дійсно, фахівцю кадрової справи сумно на роботі не буває. Постійно стикаєшся з чимось новим: один кандидат на вакансію загубив паспорт і надає довідку, інший взагалі паспорт у смартфоні пред’являє. Колега вийшла заміж та хоче терміново оформити відпустку. А новий директор не розуміє, хто ж таки має підписати наказ про його прийняття.

І як тільки здалось, що колектив укомплектовано, робочі процеси налагоджені та можна видихнути, — бац! Всесвітня пандемія, COVID-19 і режим роботи на підприємстві доводиться змінювати ледь не щотижня.

Тож, пішло-поїхало: оформлення дистанційної роботи, затяжні відпустки за свій рахунок, запровадження та скасування простою.

Не зламатися під таким вантажем обов’язків, завдань та відповідальності допомагають любов до своєї справи та потужна підтримка.

Якщо ви обрали професію кадровика, напевне любите три речі:

  • спілкуватися з людьми;
  • давати раду документам
  • знаходити оптимальні рішення у складних ситуаціях.

Підтримка, яка вам необхідна, — це змога радитися з колегами-професіоналами та перевіряти правильність своїх рішень. Це можливість заощадити дорогоцінний час та не винаходити велосипед. Це впевненість у тому, що жодна важлива зміна не пройшла поза вашою увагою.

✍ Золота Колекція Шпаргалок Кадровика

Саме таку підтримку надає команда «Кадровик-01». За 14 років наше видання здобуло авторитет та визнання. Наших експертів залучають до розробки основних нормативних актів у сфері праці. Їхнє слово часто є вирішальним у професійних дискусіях.

Тож коли директор вам вкотре скаже: «Ти ж кадровик! Порадь, як тут правильно вчинити», не соромтеся — кажіть: «Так, зараз знайду в «Кадровику-01». Там якраз була така ситуація в статті. І з усіма зразками. І з порадами, як уникнути штрафів. До речі, він мені дуже потрібний і на наступний рік — без нього ніяк!»

Відкиньте зайву скромність. Розповідайте шефу про свою роботу. Нехай він дізнається, що робота кадровика — то не лише в трудовій вписати «прийнятий—звільнений». (Хоча це теж ще треба вміти правильно написати).

Коли шеф думає, що офіційно оформлені працівники — то надійний оберіг від Держпраці, розкажіть йому між іншим за філіжанкою кави про журнали реєстрації наказів з кадрових питань, графіки відпусток, табелі робочого часу, цивільно-правові договори, дуже схожі на трудові, та інші папірці, які дуже цікавлять інспекторів. Розкажіть про гарантії вагітним, донорам, особам з інвалідністю, про нічні та надурочні, про перенесення робочих днів, про звіти та квоти, про декретні відпустки та лікарняні. Потім — про класифікатор професій, штатний розпис та дистанційку, про відмінності суміщення від сумісництва та звільнення від увільнення. А насамкінець — про невідворотне сканування трудових книжок.

☝️ Як оцифрувати трудові книжки для ПФУ: покроково

І коли вся кава буде допита, тістечка з’їдені, а перша зіронька з’явиться на небосхилі, скажіть збентеженому вашою розповіддю директору: «Нічого, Семене Івановичу, прорвемося! Я ж кадровик. І я маю «Кадровик-01»!».

«Ти ж кадровик» або Що має знати директор про вашу роботу

Замість резюме

Колеги, ми пишаємося тим, що ви знаєте собі ціну. Поважаєте свою працю та вчите поважати її інших. Знаєте, що відповісти директору, який не поспішає дати добро на курс підвищення кваліфікації або на передплату журналу. Радіємо, що на аргументи шефа «все є в інтернеті» або «про кадри пишуть і в бухгалтерських газетах, візьміть у головбуха почитати» ви маєте козирі у рукаві. Ви легко демонструєте випадки, коли в інтернеті роз’яснення навіть на офіційних сайтах посилалися на нечинні норми, а «кадрові» статті в бухвиданнях давали штрафонебезпечні поради.

Пам'ятайте золоті слова: хто просить — одержує, хто шукає — знаходить, хто стукає — тому відчиняють. Нехай відчиняються усі двері, в які ви стукаєте. І знайте, що наші двері завжди відчинені, а наші серця — завжди відкриті для вас!

Команда «Кадровик-01»

image33

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66036

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
282

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
305

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15297

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді