Роз’ясніть працівникам, як правильно носити медичні маски та рукавички

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Попередьте колектив, що неправильне використання масок зменшує їхню ефективність.

Роз’ясніть працівникам, як правильно носити медичні маски та рукавички


Кабмін заборонив в період карантину перебувати в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без одягнених засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот. Перебувати у масці в офісі — це також настанова від Головного санітарного лікаря України.

Маска призначена для зменшення виділення збудників інфекційних хвороб з дихальних шляхів. Також вона попереджує зайві доторки руками до обличчя, зменшуючи таким чином занесення інфекції на слизові.

Донесіть до працівників підприємства, як правильно використовувати маску. Зокрема, такі правила і заборони:

  • закиньте гумки за вуха, розправте маску, щоб вона прикривала ніс та рот, обтисніть носову пластину;
  • змініть маску, щойно вона стала вологою;
  • маску слід змінювати щочотири години.

Не можна:

  • чіпати зовнішню частину маски руками (Якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком);
  • використовувати маску повторно;
  • використовувати марлеві маски, вони не забезпечують належного рівня захисту.

Як знімати маску

При зніманні маски не торкайтеся до її зовнішньої поверхні — зніміть маску за гумки, згорніть і викиньте у смітник.

Застосовувати рукавички слід у таких випадках:

  • коли є передбачуваний безпосередній контакт з кров’ю або іншими біологічними рідинами, слизовими оболонками та потенційно інфікованими матеріалами;
  • коли є безпосередній контакт із пацієнтами, які інфіковані патогенами, що передаються контактним шляхом;
  • під час роботи із потенційно забрудненим обладнанням і поверхнями, що використовують під час догляду за хворими.
Як знімати рукавички
  1. зачепіть її на рівні долоні іншою рукою в рукавичці та обережно зніміть;
    тримайте зняту рукавичку іншою рукою в рукавичці;
  1. просуньте пальці руки без рукавички на зап’ясті під рукавичку, що залишилася надягненою, та зніміть її, загорнувши над першою рукавичкою.

Увага! Рукавички заборонено мити чи обробляти дезінфектантами, щоб використовувати повторно. Мікроорганізми не можуть бути абсолютно видалені з їхньої поверхні, до того ж втрачається цілісність структури рукавичок.

Рукавички надягають останніми з усіх засобів індивідуального захисту.

Роз’ясніть працівникам, як правильно носити медичні маски та рукавички

За матеріалами Центру громадського здоров’я України

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66034

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
282

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
305

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15297

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді