Віддалений і гнучкий режим роботи: три проблеми, з якими стикаються роботодавці при запровадженні

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Керівники й працівники не хочуть повертатися до роботи в офісі з 9:00 до 18:00. Дистанційна робота, змішаний та гнучкий режими стають «новою нормою». Однак роботодавці та колективи вже відчули недоліки такої організації праці.

Віддалений і гнучкий режим роботи: три проблеми, з якими стикаються роботодавці при запровадженні


Компанія Microsoft спільно з KRC Research, Boston Consulting Group і доктором Майклом Парком з Wharton School провела дослідження на 15 європейських ринках. Так, було опитано близько 9000 менеджерів і співробітників великих компаній, щоб дізнатися про їхній досвід віддаленої роботи та очікування на майбутнє.

«Нове дослідження, проведене на замовлення Microsoft, дає розуміння того, як компанії можуть найкращим чином підтримувати й розвивати навички співробітників, оскільки віддалений і змішаний режим робочого дня стає «новою нормою».

Дослідження показало, що керівники й працівники не хочуть повертатися до колишніх способів ведення бізнесу після закінчення пандемії», — йдеться у повідомленні.

Зокрема, 95% керівників відзначили важливість зміни методів роботи своїх компаній, щоб зробити їх більш інноваційними та гнучкими.

В Microsoft зазначили: торік лише 15% компаній мали гнучкий робочий графік, а зараз так працюють 76%.

При цьому, 9 з 10 бізнес-лідерів (88%) очікують більш гнучкого графіка роботи в довгостроковій перспективі, а працівники хотіли б проводити приблизно одну третину (31%) робочого тижня за межами традиційного офісу.

Однак колективи відчули на собі не лише переваги, але й недоліки дистанційної роботи.

«Найбільший виклик, з яким компанії стикаються при переході до гнучкого графіка роботи, пов'язаний не з технологіями, а з підтриманням згуртованості команди.

Три основні проблеми співробітників при віддаленій роботі: підтримка належних умов праці, командний дух і подолання віддаленості, що зростає. Ще 39% керівників відзначають, що їм важко створити сильну і єдину культуру в команді, а 61% здається, що вони не навчилися ефективно делегувати та розширювати можливості віртуальних команд",— зауважили у висновках дослідження.

Як оформити перехід на дистанційну роботу після закінчення карантину

«Для багатьох бізнесів їхня звичайна повсякденна реальність була заснована на традиційній офісній обстановці. Тому багатьом співробітникам складно швидко адаптуватися до нового способу віддаленої роботи.

Це також стосується менеджерів і керівників, які стикаються з проблемою не тільки забезпечення виконання основних бізнес-цілей в умовах підвищеної невизначеності, а й забезпечення згуртованості й залученості своїх команд у важкі часи», — заявила генеральний менеджер відділу кадрів в Microsoft EMEA Сара Фішер.

Щоб допомогти працівникам легко налаштувалися на роботу вдома, скористайтесь практичними порадами від компанії Bloomberg, а також поділіться з ними пам’ятками.

За матеріалами Економічної правди

додаток

Виправлення помилок в трудових книжках та передача сканкопій до ПФУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22391

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
7903

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
421

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
505

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
545889

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді