Віддалений і гнучкий режим роботи: три проблеми, з якими стикаються роботодавці при запровадженні

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Керівники й працівники не хочуть повертатися до роботи в офісі з 9:00 до 18:00. Дистанційна робота, змішаний та гнучкий режими стають «новою нормою». Однак роботодавці та колективи вже відчули недоліки такої організації праці.

Віддалений і гнучкий режим роботи: три проблеми, з якими стикаються роботодавці при запровадженні


Компанія Microsoft спільно з KRC Research, Boston Consulting Group і доктором Майклом Парком з Wharton School провела дослідження на 15 європейських ринках. Так, було опитано близько 9000 менеджерів і співробітників великих компаній, щоб дізнатися про їхній досвід віддаленої роботи та очікування на майбутнє.

«Нове дослідження, проведене на замовлення Microsoft, дає розуміння того, як компанії можуть найкращим чином підтримувати й розвивати навички співробітників, оскільки віддалений і змішаний режим робочого дня стає «новою нормою».

Дослідження показало, що керівники й працівники не хочуть повертатися до колишніх способів ведення бізнесу після закінчення пандемії», — йдеться у повідомленні.

Зокрема, 95% керівників відзначили важливість зміни методів роботи своїх компаній, щоб зробити їх більш інноваційними та гнучкими.

В Microsoft зазначили: торік лише 15% компаній мали гнучкий робочий графік, а зараз так працюють 76%.

При цьому, 9 з 10 бізнес-лідерів (88%) очікують більш гнучкого графіка роботи в довгостроковій перспективі, а працівники хотіли б проводити приблизно одну третину (31%) робочого тижня за межами традиційного офісу.

Однак колективи відчули на собі не лише переваги, але й недоліки дистанційної роботи.

«Найбільший виклик, з яким компанії стикаються при переході до гнучкого графіка роботи, пов'язаний не з технологіями, а з підтриманням згуртованості команди.

Три основні проблеми співробітників при віддаленій роботі: підтримка належних умов праці, командний дух і подолання віддаленості, що зростає. Ще 39% керівників відзначають, що їм важко створити сильну і єдину культуру в команді, а 61% здається, що вони не навчилися ефективно делегувати та розширювати можливості віртуальних команд",— зауважили у висновках дослідження.

Як оформити перехід на дистанційну роботу після закінчення карантину

«Для багатьох бізнесів їхня звичайна повсякденна реальність була заснована на традиційній офісній обстановці. Тому багатьом співробітникам складно швидко адаптуватися до нового способу віддаленої роботи.

Це також стосується менеджерів і керівників, які стикаються з проблемою не тільки забезпечення виконання основних бізнес-цілей в умовах підвищеної невизначеності, а й забезпечення згуртованості й залученості своїх команд у важкі часи», — заявила генеральний менеджер відділу кадрів в Microsoft EMEA Сара Фішер.

Щоб допомогти працівникам легко налаштувалися на роботу вдома, скористайтесь практичними порадами від компанії Bloomberg, а також поділіться з ними пам’ятками.

За матеріалами Економічної правди

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
149

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
254

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
272

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15163

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10403

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді