Роботодавець може не оплачувати курси підвищення кваліфікації медпрацівників

Фахівці можуть оплатити навчання самостійно, якщо у кошторисі закладу охорони здоров’я не передбачені кошти на безперервний професійний розвиток медпрацівників.

Роботодавець може не оплачувати курси підвищення кваліфікації медпрацівників

Такої думки дотримує Мінфін у листі «Щодо оплати роботодавцем курсів підвищення кваліфікації» від 15.10.2020 № 07010-03-2/31720.

Усі фахівці у сфері охорони здоров’я після здобуття вищої освіти у зазначеній сфері охорони здоров’я та отримання кваліфікації після закінчення навчання в інтернатурі для подальшої атестації відповідно до законодавства зобов’язані дотримуватися вимог до безперервного професійного розвитку (п. 3 «Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я», затвердженого постановою КМУ від 28.03.2018 № 302).

✍ Як оформити та оплатити підвищення кваліфікації працівників

Мінфін зазначає, що навчання медичних працівників здійснюють за рахунок бюджетних коштів відповідно до Реєстру медичних працівників та Реєстру медичних спеціалістів, затверджених постановою КМУ «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25.04.2018 №, у порядку, затвердженому МОЗ.

Заклади охорони здоров’я скеровують медпрацівників на курси підвищення кваліфікації з урахуванням принципу індивідуального виділення фіксованої суми коштів на безперервний професійний розвиток окремого лікаря, а також за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб та інших не заборонених законодавством джерел фінансування.

Тож, якщо у кошторисі медзакладу не передбачені кошти на безперервний професійний розвиток фахівців у сфері охорони здоров’я, медпрацівники можуть оплатити проходження курсів підвищення кваліфікації самостійно.

Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічні виклики роботи кадровика: як управляти емоціями та конфліктами

Кадрова робота є однією з найважливіших складових ефективної організації. Роль кадровика виходить за межі суто адміністративних функцій, і стає важливим застосування психологічних знань і навичок. Психологія є ключовим інструментом у роботі кадровика, допомагаючи йому не тільки ефективно організовувати процеси найму та адаптації, але й створювати здорову атмосферу в колективі, розв’язувати конфлікти та підтримувати мотивацію співробітників.
368

Кадровий аудит як стратегія розвитку

Кадровий аудит є важливим інструментом для оцінки та покращення ефективності управління персоналом в організації. Це систематичний аналіз кадрової політики, процесів, документів і практик, що дозволяє виявити сильні та слабкі сторони роботи з персоналом і оптимізувати управлінські стратегії. Як проводити кадровий аудит та яка частота проведення кадрових аудитів є оптимальною — у статті.
515

Бухгалтер і кадровик в одній особі: як організувати роботу в умовах суміщення посад

У багатьох малих та середніх підприємствах роль бухгалтера часто виходить за межі стандартних фінансових функцій. Іноді саме бухгалтер веде кадровий обік, що може значно вплинути на організацію роботи компанії. У статті відповіді на питання: що робити, якщо об’єднуєш дві посади — кадровик/бухгалтер; як ефективно організувати роботу, коли ти бухгалтер-кадровик; які переваги та виклики можуть виникнути в такій ситуації та особливості навчання на кадровика бухгалтеру.
11573

Як мотивувати себе на роботу, коли працювати зовсім не хочеться

Стреси, втома, брак вітаміну D та інші природні фактори нерідко призводять до емоційних та нерозважливих вчинків. Чому не варто думати про звільнення, як підтримати себе та вмотивувати на роботу, — розкриємо секрети у статті.
3083

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді