Електронні підписи українців — дійсні

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Мінцифри роз’яснило, що вже протягом двох років в Україні отримують лише сучасні електронні підписи європейського типу.

Електронні підписи українців — дійсні

Правила роботи з наказами: як конт­ролювати, вносити зміни або скасовувати

З моменту набуття чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги», українці отримують виключно сучасні електронні підписи європейського типу — кваліфіковані та удосконалені.

Це забезпечило безперешкодний перехід на нові кваліфіковані електронні підписи (КЕП).

Як підписати документ за допомогою КЕП від ПриватБанку

«За пів року близько 4,5 млн разів користувачі перевірили та наклали електронний підпис на сервісах Мінцифри. Для нас важливо, щоб електронні довірчі послуги були доступними, безпечними та сучасними для всіх українців», — наголосила заступник Міністра цифрової трансформації з розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська.

Які можливості забезпечує користування КЕП?

Удосконалений електронний підпис призначений для масового використання. Він найбільш доступний і за останні два роки прийшов на заміну застарілого ЕЦП. 92% громадян користуються саме таким підписом. Ключова його особливість — можливість зберігання на файловому носієві, приміром, звичайній флешці.

КЕП призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.

Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки. Таким чином, усі електронні підписи, які видані протягом дії закону, дійсні.

За матеріалами Урядового порталу

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
33454

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
30088

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6565

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4337

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді