Правила роботи з наказами: як контролювати, вносити зміни або скасовувати
З моменту набуття чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги», українці отримують виключно сучасні електронні підписи європейського типу — кваліфіковані та удосконалені.
Це забезпечило безперешкодний перехід на нові кваліфіковані електронні підписи (КЕП).
Як підписати документ за допомогою КЕП від ПриватБанку
«За пів року близько 4,5 млн разів користувачі перевірили та наклали електронний підпис на сервісах Мінцифри. Для нас важливо, щоб електронні довірчі послуги були доступними, безпечними та сучасними для всіх українців», — наголосила заступник Міністра цифрової трансформації з розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська.
Які можливості забезпечує користування КЕП?
Удосконалений електронний підпис призначений для масового використання. Він найбільш доступний і за останні два роки прийшов на заміну застарілого ЕЦП. 92% громадян користуються саме таким підписом. Ключова його особливість — можливість зберігання на файловому носієві, приміром, звичайній флешці.
КЕП призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.
Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки. Таким чином, усі електронні підписи, які видані протягом дії закону, дійсні.
За матеріалами Урядового порталу