Розпочались масштабні повні перевірки декларацій публічних службовців, – НАЗК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
НАЗК розповіло, що потрібно знати про повну перевірку декларації

Розпочались масштабні повні перевірки декларацій публічних службовців, – НАЗК

Після кампанії декларування НАЗК розпочало масштабні повні перевірки декларацій публічних службовців. Зараз у повній перевірці НАЗК уже 375 декларацій посадовців.

Служба управління персоналом має 10 днів на перевірку факту подання е-декларацій держслужбовцями

Відповідно до затвердженого Порядку черговості, спочатку перевіряються декларації високопосадовців. Також НАЗК може розпочати повну перевірку на підставі заяви громадянина або ЗМІ.

Тож, якщо НАЗК розпочало повну перевірку вашої декларації, це не завжди означає, що вона була визнана ризиковою.

Розповідаємо, що потрібно знати, якщо ваші декларації потрапили у повну перевірку.

Ви отримаєте сповіщення від НАЗК. Під час повної перевірки вам буде надіслано запит на отримання пояснень та документів. Сповіщення про це також відобразиться на електронній пошті та в електронному кабінеті декларанта в Реєстрі декларацій. Для того, щоб бути обізнаним про факт проведення повної перевірки своєчасно, повідомляйте НАЗК про зміну електронної пошти та адреси для листування.

У листі буде вказано, стосовно яких вказаних у декларації даних необхідно надати пояснення та підтверджуючі документи. Також буде зазначено контакти уповноваженої особи НАЗК, яка здійснює повну перевірку декларації. За цими контактами ви можете звернутися з питаннями, пов’язаними з повною перевіркою.

Ви можете надати пояснення та документи, що їх підтверджують протягом 10 робочих днів. Для цього можна обрати один із варіантів зв’язку:

  • електронний лист на поштову скриньку НАЗК (підписаний КЕП або сканований);
  • поштовий лист на адресу НАЗК (вул. Дружби Народів, 28, м. Київ, 01103);
  • повідомлення через особистий кабінет у Реєстрі декларацій;
  • передати пояснення та документи безпосередньо в приміщенні НАЗК. Для доступу до приміщення треба обов’язково мати з собою документ, що посвідчує особу (наприклад, паспорт). Якщо пояснення та документи надає представник декларанта, він також повинен мати при собі відповідну довіреність. У зв’язку з пандемією під час візиту до НАЗК просимо дотримуватися заходів безпеки та передавати документи в захисних масках та перчатках.

Зверніть увагу, що ваші пояснення мають бути підписані. Ви можете використати електронний підпис або підписати документ ручкою. Для підтвердження мають бути надані оригінали документів або копії, що засвідчені належним чином.

Після перевірки НАЗК надішле вам Довідку про результати повної перевірки поштовим відправленням з повідомленням про вручення. Про відправлення документу НАЗК також повідомить на e-mail та в електронному кабінеті декларанта в Реєстрі.

Довідки про результати перевірки також оприлюднюються на офіційному сайті НАЗК у розділі "Моніторинг діяльності Національного агентства" із дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

За матеріалами НАЗК


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66437

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
209

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
316

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
345

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15416

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді