Розпочались масштабні повні перевірки декларацій публічних службовців, – НАЗК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
НАЗК розповіло, що потрібно знати про повну перевірку декларації

Розпочались масштабні повні перевірки декларацій публічних службовців, – НАЗК

Після кампанії декларування НАЗК розпочало масштабні повні перевірки декларацій публічних службовців. Зараз у повній перевірці НАЗК уже 375 декларацій посадовців.

Служба управління персоналом має 10 днів на перевірку факту подання е-декларацій держслужбовцями

Відповідно до затвердженого Порядку черговості, спочатку перевіряються декларації високопосадовців. Також НАЗК може розпочати повну перевірку на підставі заяви громадянина або ЗМІ.

Тож, якщо НАЗК розпочало повну перевірку вашої декларації, це не завжди означає, що вона була визнана ризиковою.

Розповідаємо, що потрібно знати, якщо ваші декларації потрапили у повну перевірку.

Ви отримаєте сповіщення від НАЗК. Під час повної перевірки вам буде надіслано запит на отримання пояснень та документів. Сповіщення про це також відобразиться на електронній пошті та в електронному кабінеті декларанта в Реєстрі декларацій. Для того, щоб бути обізнаним про факт проведення повної перевірки своєчасно, повідомляйте НАЗК про зміну електронної пошти та адреси для листування.

У листі буде вказано, стосовно яких вказаних у декларації даних необхідно надати пояснення та підтверджуючі документи. Також буде зазначено контакти уповноваженої особи НАЗК, яка здійснює повну перевірку декларації. За цими контактами ви можете звернутися з питаннями, пов’язаними з повною перевіркою.

Ви можете надати пояснення та документи, що їх підтверджують протягом 10 робочих днів. Для цього можна обрати один із варіантів зв’язку:

  • електронний лист на поштову скриньку НАЗК (підписаний КЕП або сканований);
  • поштовий лист на адресу НАЗК (вул. Дружби Народів, 28, м. Київ, 01103);
  • повідомлення через особистий кабінет у Реєстрі декларацій;
  • передати пояснення та документи безпосередньо в приміщенні НАЗК. Для доступу до приміщення треба обов’язково мати з собою документ, що посвідчує особу (наприклад, паспорт). Якщо пояснення та документи надає представник декларанта, він також повинен мати при собі відповідну довіреність. У зв’язку з пандемією під час візиту до НАЗК просимо дотримуватися заходів безпеки та передавати документи в захисних масках та перчатках.

Зверніть увагу, що ваші пояснення мають бути підписані. Ви можете використати електронний підпис або підписати документ ручкою. Для підтвердження мають бути надані оригінали документів або копії, що засвідчені належним чином.

Після перевірки НАЗК надішле вам Довідку про результати повної перевірки поштовим відправленням з повідомленням про вручення. Про відправлення документу НАЗК також повідомить на e-mail та в електронному кабінеті декларанта в Реєстрі.

Довідки про результати перевірки також оприлюднюються на офіційному сайті НАЗК у розділі "Моніторинг діяльності Національного агентства" із дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

За матеріалами НАЗК


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


додаток

Трудові відносини при реорганізації підприємства

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
130670

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
23446

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8513

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
709

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
723

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді