Відомства посилюють співпрацю щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства
Як оформити письмовий трудовий договір із нефіксованим робочим часом: зразок з підказками
Державна податкова служба та Державна служба України з питань праці домовилися активніше співпрацювати при здійсненні контрольних функцій. Так, Держпраці передаватиме ДПС скарги та звернення громадян з питань неоформлення трудових відносин з працівниками, а вже податківці вживатимуть відповідних заходів реагування. Зокрема, йдеться про проведення фактичних перевірок.
Причини проведення фактичних перевірок визначає Податковий кодекс України. Поміж іншим, це:
- виявлення фактів, які свідчать про можливі порушення законодавства суб'єктами господарювання, за результатами перевірок інших платників податків;
- отримання інформації про можливе порушення вимог законодавства (зокрема, й від державних органів або органів місцевого самоврядування);
- письмове звернення споживача про порушення;
- неподання суб'єктом господарювання в установлений законом строк обов'язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій (або подання їх із нульовими показниками);
- виявлення порушення законодавства за результатами попередньої перевірки.
Зазначимо, фактична перевірка — така, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об'єктів права власності такого платника (згідно з Податковим кодексом). Така перевірка здійснюється без попередження.
Відповідаємо на запитання:
В Державній податковій службі наголосили, що саме оформлення трудових відносин з найманими працівниками забезпечує соціальні гарантії громадян та надходження до бюджету.
За матеріалами Державної податкової служби України
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.