
Новина, яку чекали роботодавці, у яких дуже багато е-лікарняних — у кабінеті страхувальника на порталі ПФУ з’явилась можливість вивантажити реєстр е-лікарняних у xml-файл.
Як працювати з е-лікарняними
Алгоритм дій дуже простий:
- заходимо у розділ «Листки непрацездатності»;
- обираємо період — рік та місяць, до якого відносяться е-лікарняні;
- натискаємо на кнопку «Вивантажити дані ЛН»;
- обираємо місце, де зберігатимемо файл «export.xml».
Цей файл можна відкрити у вигляді таблиці в Excel або попросити програміста, який налаштує імпорт файлу програмними засобами.
Як працювати з е-лікарняним на порталі ПФУ
База даних у вивантаженому файлі матиме структуру:
- WIC_NUM — номер е-лікарняного;
- WIC_CASE_NUM — номер випадку непрацездатності;
- WIC_DT_BEGIN — дата початку непрацездатності;
- WIC_DT_END — дата закінчення непрацездатності;
- WIC_STATUS — статус е-лікарняного (А — закритий, Р — готовий до сплати);
- WIC_CD — код причини непрацездатності;
- WIC_CD_Name — назва причини непрацезданості;
- SIGN_ANLK_NARKOTIK_INTOXICATION — перебування у стані сп’яніння;
- VIOLATION_EXTENSION — відмітка про порушення режиму;
- NP_SURNAME — прізвище;
- NP_NAME — ім’я;
- NP_PATRONYMIC — по батькові;
- NP_NUMIDENT — код РНОКПП (ідентифікаційний код).
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами ФБ-сторінки Антона Янко
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.