У Пенсійному фонді України нагадали про сканування трудових книжок працівників та передачу даних до ПФУ. Така процедура відбувається одноразово, на порталі Фонду прописані вимоги до сканкопій, порядок подання відомостей та алгоритм роботи.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Водночас може виникнути потреба уточнити або виправити вже передану інформацію. Це відбувається, коли:
- електронний запис в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України створено неправильно чи неточно;
- у записі про роботу за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року виявлено неточності або помилки.
В таких ситуаціях не потрібно повністю повторювати процедуру передачі даних: достатньо надати лише титульну сторінку та сторінки трудової книжки зі змінами.
За матеріалами Пенсійного фонду Вінниччини
До трудової книжки необхідно внести зміни у зв’язку зі зміною прізвища працівника. Найчастіша причина цього — реєстрація або розірвання шлюбу. Розглянемо основні етапи при внесенні запису про зміну прізвища у трудову книжку.
Робота кадровика клопітка та відповідальна, але «людський фактор» ніхто не скасовував. Навіть досвідчені кадровики допускають помилки в трудових книжках. Як правильно виправити запис в трудовій книжці — розкажемо на прикладах.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.