У Пенсійному фонді України нагадали про сканування трудових книжок працівників та передачу даних до ПФУ. Така процедура відбувається одноразово, на порталі Фонду прописані вимоги до сканкопій, порядок подання відомостей та алгоритм роботи.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Водночас може виникнути потреба уточнити або виправити вже передану інформацію. Це відбувається, коли:
- електронний запис в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України створено неправильно чи неточно;
- у записі про роботу за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року виявлено неточності або помилки.
В таких ситуаціях не потрібно повністю повторювати процедуру передачі даних: достатньо надати лише титульну сторінку та сторінки трудової книжки зі змінами.
За матеріалами Пенсійного фонду Вінниччини
Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (ч. 3 ст. 48 КЗпП).
Працівник, влаштовуючись на нове місце роботи, зобов’язаний надавати трудову книжку (за наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ч. 2 ст. 24 КЗпП)
Трудова книжка — це літопис невтомної праці особи. Тож ставитися до заповнення трудової книжки кожен кадровик має вкрай відповідально. До уваги — основні вимоги до заповнення та відповідальність за неналежне ведення трудової книжки.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.