Підкажемо, що робити, якщо неточність виявили вже після звільнення
Запис про зміну прізвища за відсутності місця на титульному аркуші трудової книжки
У разі виявлення помилок у написанні прізвища у трудовій книжці можна звертатися до:
- роботодавця, у якого зараз працює особа;
- роботодавця, який зробив запис з помилкою, або його правонаступника (якщо особа наразі не працевлаштована).
Трудова книжка є основним документом, що підтверджує стаж роботи за період до впровадження персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (до 1 січня 2004 року). Відповідно, виправлення до документа слід вносити коректно.
Вас також може зацікавити:
В Пенсійному фонді радять пам'ятати про такі правила:
- колишнє написання прізвища закреслюють однією рискою, нове пишуть поруч;
- на внутрішньому боці обкладинки потрібно вказати інформацію про документ, на підставі якого виправлено запис (паспорт, свідоцтво про шлюб тощо), його реквізити (номер та дата видачі);
- інформацію завіряють підписом відповідальної особи та печаткою.
За матеріалами Пенсійного фонду України
Трудова книжка — це літопис невтомної праці особи. Тож ставитися до заповнення трудової книжки кожен кадровик має вкрай відповідально. До уваги — основні вимоги до заповнення та відповідальність за неналежне ведення трудової книжки.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Оформлення працівника на роботу фізичною особою-підприємцем (ФОП) в Україні має відбуватися відповідно до вимог трудового законодавства. Як ФОП прийняти працівника на роботу законно та швидко — у статті.
Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).