Пенсійний фонд нагадав роботодавцям, що вони мають не лише оцифровувати трудові книжки, а й стежити за тим, щоб вони відповідали вимогам оформлення.
Передаємо скани трудових книжок до ПФУ по-новому
Аудит документів проводять перед подачею скан-копій на вебпортал електронних послуг ПФУ.
У відомстві уточнили, що першочергово слід перевіряти титульний аркуш (першу сторінку). Будьте уважні до:
- прізвища, ім’я та по батькові, дати народження працівника (вони мають бути зазначені повністю, без скорочень);
- підпису власника трудової книжки, яким завіряють правильність внесених даних;
- підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
- печатки закладу, де вперше заповнили трудову книжку.
Після цього потрібно перевірити записи про роботу. Загалом усі відмітки мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.
Якщо виявите помилку в прізвищі, імені або ж по батькові, це можна виправити на підставі відповідних документів або ж у судовому порядку, якщо таких документів немає.
Помилки в записах про роботу слід виправляти на підприємстві, де такий запис було зроблено. Також можна звернутися до правонаступників або ж до архіву (якщо підприємство вже ліквідоване).
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області