Жертвами упереджень та недоброчесності стають і жінки, і чоловіки
У Державній службі з питань праці пояснили, як може відбутися дискримінація працівників за сімейним станом та сімейними обов’язками.
Як скласти оголошення про вакансію без дискримінації та вберегтися від штрафу в 10 мінімальних зарплат
Найбільш поширені обмеження прав неодружених молодих жінок та жінок, які нещодавно уклали шлюб або мають малолітніх дітей. Вони стикаються з дискримінацією вже під час прийому на роботу: роботодавці можуть озвучувати бажаний сімейний стан, ставити питання щодо родини, відмовляти у працевлаштуванні через сімейний статус. Використовувати можуть також такі особливості роботи, як відрядження та ненормований робочий день.
Проте з проблемами стикаються і чоловіки. У Держпраці як приклад навели звернення працівників щодо встановлення гнучкого графіку роботи для виконання сімейних обов’язків (вирішення проблем у родині, турбота про дітей тощо).
В такій ситуації чоловіки частіше можуть отримати відмову або ж бувають вимушені пройти через тривалі принизливі обговорення.
На тлі таких негативних прикладів потрібно пам'ятати, що будь-які форми дискримінації є неприпустимими, а працівники потребують підтримки та дотримання їхніх трудових прав незалежно від статі та обставин у родині.
За матеріалами Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.