Працівник оформлює інвалідність: як скласти виробничу характеристику для МСЕК
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
МСЕК мають право одержувати від державних органів, закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності й виду їх діяльності відомості, необхідні для роботи комісій (п. 14 Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою КМУ від 03.12.2009 № 1317).
Якщо особа з інвалідністю працює, МСЕК запросить у роботодавця інформацію, потрібну для складання індивідуальної програми реабілітації (ІПР). Форма, за якою надають інформацію, не унормована. Зазвичай документ називають виробничою характеристикою. Деякі МСЕК надають власний шаблон:
- у верхній частині — звернення голови МСЕК або лікарсько-консультативної комісії до керівника підприємства з проханням надати виробничу характеристику на працівника;
- у нижній — графи для заповнення.
Шаблон виробничої характеристики від МСЕК: як заповнювати
Якщо письмового звернення від МСЕК немає, скористайтесь зразком від експертів Системи.
Форму можна заповнювати на комп’ютері.