Працівники можуть самостійно перевірити дані в електронній трудовій книжці. Це можливо для всіх, чиї документи було подано на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду (скановані копії трудової можуть передавати як роботодавці, так і самі працівники).
Вносимо зміни та виправляємо помилки в трудових книжках
Щоб отримати доступ до інформації, слід увійти до особистого кабінету на порталі. Авторизуватися можна за допомогою:
Після цього скористайтеся таким алгоритмом:
«Електронна трудова книжка» (ліве бокове меню) → «Дані ЕТК» → «Відцифрована ЕТК».
Крім того, для доступу до електронної трудової книжки можна використовувати мобільний застосунок Пенсійного фонду.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Хоча процедуру оформлення дубліката трудової книжки прописано в окремому розділі Інструкції № 58, на практиці у відповідній ситуації, кадровики припускаються помилок.
За загальним правилом, зміна назви посади, зокрема і з метою приведення у відповідність до КП, кваліфікується як зміна істотних умов праці, про яку працівника попереджають не пізніше ніж за два місяці. Виняток — уточнення назви посади.
Робота кадровика клопітка та відповідальна, але «людський фактор» ніхто не скасовував. Навіть досвідчені кадровики допускають помилки в трудових книжках. Як правильно виправити запис в трудовій книжці — розкажемо на прикладах.
Видача трудової книжки в день звільнення передбачена чинним законодавством. Бувають випадки, коли працівник відсутній на роботі в день звільнення або втратив свою трудову книжку, чи бажає отримати її на руки, щоб подати відомості до Пенсійного фонду, які дії працівника та роботодавця? Відповіді на ці та інші запитання отримаєте в статті
У день звільнення внесіть запис про звільнення до трудової книжки працівника, якщо зберігаєте її на підприємстві. Зробіть це за нашим зразком