Звернути увагу на проблему попросили очільників Міноборони та Мінцифри
Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) звернулася до очільників Міноборони та Мінцифри з проханням приділити увагу проблемам комунікації з ТЦК та СП.
Як скласти повідомлення про зміну облікових даних призовника, військовозобов’язаного та резервіста
Так, наразі представники бізнесу скаржаться на такі недоліки:
- складність процесу;
- відсутність чітких процедур;
- необхідність фізичного відвідування ТЦК та СП;
- обмежену кількість прийомних годин;
- черги;
- відсутність чіткого переліку та адрес ТЦК та СП;
- відсутність зворотного зв’язку щодо деяких запитів.
Також у ЄБА розкритикували відсутність комунікації щодо правил проведення «рейдів». Зокрема, представники бізнесу стверджують, що це негативно впливає на якість ведення військового обліку та створює додаткове адміністративне навантаження. Відповідно, ускладнюються процеси розширення бізнесу.
Для покращення ситуації ЄБА пропонує:
- запровадити електронну комунікацію бізнесу з ТЦК та СП щодо ведення військового обліку (надання інформації щодо зміни у статусі військовозобов’язаних, звіряння списків тощо);
- опублікувати офіційні електронні адреси ТЦК та СП для комунікації а забезпечити можливість надавати відомості через них;
- встановити чіткі строки для обробки запитів та надання відповідей;
- зобов'язати ТЦК та СП надавати відповіді підприємству з роз’ясненням проблем та недоліків, які були виявлені у ході звіряння.
За інформацією Європейської Бізнес Асоціації
В умовах воєнного стану питання військового обліку набуває особливої актуальності. Кожне підприємство, установа чи організація зобов’язані забезпечувати належне ведення військово-облікових документів та взаємодіяти з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Саме тому план роботи з військового обліку на 2026 рік є обов’язковим для кадрової служби. Він дозволяє систематизувати всі заходи, контролювати своєчасність виконання завдань і бути готовими до перевірок
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування зобов’язані вести військовий облік працівників. Порушення правил військового обліку — досить поширена проблема на сьогодні. Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері військового обліку передбачена законодавством та які особливості притягнення до відповідальності за порушення ведення військового обліку.
Робота з військового обліку є важливим аспектом діяльності будь-якого підприємства, особливо в умовах мобілізаційної готовності. Створення детального плану допоможе систематизувати всі процеси, забезпечити точність даних та своєчасне виконання всіх необхідних заходів. Як скласти план роботи з військового обліку на 2025 рік зразок — у статті.
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних