Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) звернулася до очільників Міноборони та Мінцифри з проханням приділити увагу проблемам комунікації з ТЦК та СП.
Як скласти повідомлення про зміну облікових даних призовника, військовозобов’язаного та резервіста
Так, наразі представники бізнесу скаржаться на такі недоліки:
- складність процесу;
- відсутність чітких процедур;
- необхідність фізичного відвідування ТЦК та СП;
- обмежену кількість прийомних годин;
- черги;
- відсутність чіткого переліку та адрес ТЦК та СП;
- відсутність зворотного зв’язку щодо деяких запитів.
Також у ЄБА розкритикували відсутність комунікації щодо правил проведення «рейдів». Зокрема, представники бізнесу стверджують, що це негативно впливає на якість ведення військового обліку та створює додаткове адміністративне навантаження. Відповідно, ускладнюються процеси розширення бізнесу.
Для покращення ситуації ЄБА пропонує:
- запровадити електронну комунікацію бізнесу з ТЦК та СП щодо ведення військового обліку (надання інформації щодо зміни у статусі військовозобов’язаних, звіряння списків тощо);
- опублікувати офіційні електронні адреси ТЦК та СП для комунікації а забезпечити можливість надавати відомості через них;
- встановити чіткі строки для обробки запитів та надання відповідей;
- зобов'язати ТЦК та СП надавати відповіді підприємству з роз’ясненням проблем та недоліків, які були виявлені у ході звіряння.
За інформацією Європейської Бізнес Асоціації