Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7?

Уряд анонсував спрощення щодо передавання документів

Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7?Кабінет Міністрів повідомив про запуск розширеного сервісу для передачі документів — мультишерингу. 

Чи можна прийняти на роботу працівника із застосуванням QR-шерингу паспорта

Так, завдяки оновленню через державний застосунок «Дія» можна буде ділитися копіями й даними не лише цифрових документів, а й довідок про доходи, ОК-5, ОК-7. Так, якщо наразі потрібно спершу відправити копії цифрових документів через застосунок Дія, а потім окремо надіслати копії довідок, то в подальшому планується можливість відправляти копії всіх необхідних документів одночасно.

Алгоритм передачі даних буде такий:

Компанія надсилає запит→клієнт підтверджує його за допомогою «Дія.Підпису».

При цьому громадяни одразу бачитимуть назву установи та перелік необхідних документів — це дасть змогу пересвідчитись, хто саме отримує особисті дані. 

Крім того, застосунок отримає змогу автоматично заповнювати поля в електронних заявах і договорах даними з таких копій.

Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7? Більше про електронні документи та електронний підпис

До роботи над впровадженням сервісу долучений Національний банк. 

Зауважте: КМУ затвердив Порядок комплексної передачі електронних копій електронних відображень інформації, що міститься у документах, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, електронних копій інших документів, сформованих засобами зазначеного вебпорталу, а також окремої інформації (відомостей, даних), що в них міститься, постановою від 13.04.2024 № 423

За інформацією Кабінету Міністрів України

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4968

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27378

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді