Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7?

Уряд анонсував спрощення щодо передавання документів

Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7?Кабінет Міністрів повідомив про запуск розширеного сервісу для передачі документів — мультишерингу. 

Чи можна прийняти на роботу працівника із застосуванням QR-шерингу паспорта

Так, завдяки оновленню через державний застосунок «Дія» можна буде ділитися копіями й даними не лише цифрових документів, а й довідок про доходи, ОК-5, ОК-7. Так, якщо наразі потрібно спершу відправити копії цифрових документів через застосунок Дія, а потім окремо надіслати копії довідок, то в подальшому планується можливість відправляти копії всіх необхідних документів одночасно.

Алгоритм передачі даних буде такий:

Компанія надсилає запит→клієнт підтверджує його за допомогою «Дія.Підпису».

При цьому громадяни одразу бачитимуть назву установи та перелік необхідних документів — це дасть змогу пересвідчитись, хто саме отримує особисті дані. 

Крім того, застосунок отримає змогу автоматично заповнювати поля в електронних заявах і договорах даними з таких копій.

Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7? Більше про електронні документи та електронний підпис

До роботи над впровадженням сервісу долучений Національний банк. 

Зауважте: КМУ затвердив Порядок комплексної передачі електронних копій електронних відображень інформації, що міститься у документах, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, електронних копій інших документів, сформованих засобами зазначеного вебпорталу, а також окремої інформації (відомостей, даних), що в них міститься, постановою від 13.04.2024 № 423

За інформацією Кабінету Міністрів України

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Робота з електронними документами відрізняється від роботи з паперовими. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства. Така навичка стане у пригоді вже сьогодні, адже Україна впроваджує електронний документообіг, електронні документи й електронний підпис у всіх сферах суспільного життя
4072

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
25491

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3594

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5412

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді