
Пенсійний фонд нагадав, що першочергово роботодавці мають надавати відомості про осіб, які найближчим часом набувають права на призначення пенсійних виплат. Це ж стосується і коригування раніше наданої інформації про трудову діяльність особи.
Чи потрібно передавати на портал ПФУ інші документи, окрім сканкопій трудових
Щоб подати трудову книжку на оцифрування, потрібно:
- увійти до кабінету страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (з використанням кваліфікованого електронного підпису);
- обрати розділ «Комунікації з ПФУ», а в ньому — підрозділ «Відомості про трудові відносини працівника»;
- заповнити дані про працівника та прикріпити кольорову скан-копію трудової книжки;
- підписати;
- натиснути «Відправити до ПФУ».
Зауважте: Закон України від 5 лютого 2021 року №1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівників в електронній формі» передбачає, що на подання відомостей в електронній формі надається п'ять років (з моменту набрання чинності — тобто з 10 червня 2021 року). Відповідно, роботодавці мають час до червня 2026.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Робота кадровика клопітка та відповідальна, але «людський фактор» ніхто не скасовував. Навіть досвідчені кадровики допускають помилки в трудових книжках. Як правильно виправити запис в трудовій книжці — розкажемо на прикладах.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.
Аудит трудових книжок слід проводити, зокрема, коли на роботу оформився новий кадровик та перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду. Детально про випадки проведення аудиту трудових книжок та про дії роботодавця і працівника у разі втрати трудової книжки читайте у статті.