
З 18 травня у мобільному застосунку «Резерв+» уточнили свої облікові дані понад 1,1 млн військовозобов’язаних.
Як працівникам уточнити дані у зв’язку з «мобілізаційним» законом і що зробити роботодавцю
У Міноборони відповіли на поширені питання про роботу застосунку «Резерв+», оскільки сервіс працює в тестовому режимі й у роботі трапляються помилки.
«Резерв+» — це застосунок для військовозобов'язаних, тому завантажувати його й оновлювати дані не потрібно військовослужбовцям та жінкам, які не перебувають на військовому обліку. Громадянам молодшим 18 та старшим 60 років також не треба завантажувати застосунок, щоб не перевантажувати його роботу.
Якщо є помилки або неактуальні дані у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, треба звернутись до територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем військового обліку (ТЦК).
Статус «У розшуку» присвоюють військовозобов’язаним, які порушили правила військового обліку. В такій ситуації найкраще рішення — відвідати ТЦК за місцем реєстрації або проживання, щоб уточнити дані.
Олена Петровська
за інформацією Міноборони
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування зобов’язані вести військовий облік працівників. Порушення правил військового обліку — досить поширена проблема на сьогодні. Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері військового обліку передбачена законодавством та які особливості притягнення до відповідальності за порушення ведення військового обліку.
Робота з військового обліку є важливим аспектом діяльності будь-якого підприємства, особливо в умовах мобілізаційної готовності. Створення детального плану допоможе систематизувати всі процеси, забезпечити точність даних та своєчасне виконання всіх необхідних заходів. Як скласти план роботи з військового обліку на 2025 рік зразок — у статті.
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
У матеріалі дізнаєтесь коли потрібно повідомити про зміну облікових даних, який строк та форма повідомлення про зміну облікових даних 2025, а зразки від експертів допоможуть скласти повідомлення та супровідний лист.