Подання відомостей до ПФУ: ТОП-5 пояснень від Пенсійного Фонду

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Ознайомтесь з відповідями на найбільш актуальні питання

Подання відомостей до ПФУ: ТОП-5 пояснень від Пенсійного Фонду

Пенсійний фонд назвав найбільш актуальні питання стосовно подання відомостей про трудові відносини з працівниками та надав відповідні роз'яснення.

Чи всі підприємства подають відомості до ПФУ

Так, відомство поінформувало: 

  • Чи всім страхувальникам потрібно подавати відомості про працівників (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану»)?
    • Такий обов'язки покладають на органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил України, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
    • При цьому повноважень для визначення конкретного переліку страхувальників, які відповідають цим умовам, немає.
  • Чи потрібно видаляти подані дані, якщо страхувальник не підпадає під умови, визначені постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650?
    • Відомості, які надійшли через вебпортал електронних послуг ПФУ, завантажуються до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Дані враховуватимуть при формуванні електронної трудової книжки працівника, тож видаляти їх не потрібно. 
  • Куди звертатися у разі виникнення питань?
    • Отримати роз'яснення можна у територіальних органах ПФУ за місцем перебування на обліку страхувальника. Зробити це можна:
      • через сервісні центри ПФУ, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
      • засобами поштового / електронного зв’язку;
      • онлайн – через вебпортал електронних послуг ПФУ або мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
  • Коли після подання оновляться дані у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування?
    • Дані в реєстрі застрахованих осіб будуть оновлені впродовж доби. Інформація з уточнювальних звітних відомостей оновлюється впродовж доби після успішного опрацювання.
    • Якщо ж працівник подавав інформацію особисто (анкету для зміни даних у реєстрі), оновлення відбудеться впродовж п’яти робочих днів.
  • Чи потрібно подавати скан-копії трудової книжки та інших документів про трудовий стаж?
    • Потрібно, якщо ці документи містять інформацію про 
      • роботу, призупинення / поновлення дії трудового договору, присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складення присяги, нагородження або заохочення за періоди до 10.06.2021;
      • записи щодо призупинення / поновлення дії трудового договору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складення присяги, нагородження або заохочення  після 10.06.2021;
    • Надати таку інформацію може як сам працівник, так і роботодавець.

За інформацією Пенсійного фонду України

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
77

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
180

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
228

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14931

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9932

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді