Конкурс на посаду керівника закладу охорони здоров’я проводитимуть за новими правилами

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
Одна і та сама особа не може бути керівником більше ніж два строки підряд

Конкурс на посаду керівника закладу охорони здоров’я проводитимуть за новими правилами

Трудові відносини з директором

23 липня 2024 р. КМУ постановою № 840 вніс зміни:

Зміни розробили, щоб виконати вимоги Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки та вдосконалити порядок проведення конкурсного відбору на посаду керівника закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ).

У Порядку № 1094 встановили вимоги до конкурсних комісій:

  • половина їх складу має бути з числа представників громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я та / або у сфері запобігання корупції та антикорупційної діяльності;
  • кількість та склад визначають залежно від відомчої належності та статусу ЗОЗ у складі спроможної мережі;
  • рішення конкурсної комісії про відповідність учасника конкурсу критерію доброчесності вважатимуть ухваленим, якщо за це проголосувала більшість членів комісії від громадськості, а у разі рівного розподілу голосів перевагу мають голоси членів комісії від громадськості;
  • обов’язкове оцінювання професійної компетентності та управлінських навичок учасників конкурсу кожним членом конкурсної комісії за бальною системою;
  • відеозапис засідання є невід’ємною частиною протоколу засідання.

Окрім цього, для учасників конкурсу на керівні посади у державних та комунальних ЗОЗ передбачили:

  • кваліфікаційні вимоги в частині освіти, стажу роботи та володіння державною мовою;
  • чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв, серед яких є професійна компетентність, управлінські навички та доброчесність;
  • етапи проведення конкурсу та особливості проведення кожного з них.

Вимоги до оцінювання за встановленими критеріями та перелік індикаторів відповідності учасників конкурсу за кожним критерієм визначатиме Порядок оцінювання учасників конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального ЗОЗ, який розробить та затвердить наказом МОЗ.

Також уточнили, що керівником ЗОЗ не може бути одна і та сама особа більше ніж два строки підряд. Такий строк визначають у контракті. Він становить від трьох до п’яти років.

У Порядку № 777 зазначили, що його вимоги не поширюються на ЗОЗ державної форми власності, що функціонують як державні некомерційні підприємства, в яких конкурсний відбір на зайняття посади керівника ЗОЗ здійснюватиметься за вимогами Порядку № 1094.

Зміни діють з 25 липня 2024 р.

Ірина Матійко

За інформацією КМУ та МОЗ

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
155

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
259

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
277

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15192

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10419

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді