Коли потрібно повторно передати ПФУ скан-копії трудової?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
У разі виправлення помилок сканувати потрібно не всю трудову

Коли потрібно повторно передати ПФУ скан-копії трудової?

Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі передбачає можливість повторного подання відомостей про трудову діяльність.

Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ

Це відбувається у разі:

  • неправильного чи неточного запису за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року;
  • створення неправильного чи неточного електронного запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду.

Виправити помилку можуть як роботодавець, так і сам працівник. Для цього після авторизації на порталі потрібно:

  • працівникові — обрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ», пункт «Відомості про трудові відносини»;
  • роботодавцеві — обрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ», пункт «Відомості про трудові відносини робітника».

Важливо, що при повторному поданні відомостей надавати слід лише титульну сторінку трудової книжки та сторінки зі змінами.

Перевірити стан опрацювання документів так само можна онлайн.

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Як ФОП прийняти працівника на роботу

Оформлення працівника на роботу фізичною особою-підприємцем (ФОП) в Україні має відбуватися відповідно до вимог трудового законодавства. Як ФОП прийняти працівника на роботу законно та швидко — у статті.
5353

Зразок запису про нагородження у трудовій книжці

Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
31480

Особливості зберігання трудових книжок

Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
24359

Заповнення трудової книжки ФОП-роботодавцем

Коли фізична особа — підприємець починає використовувати найману працю, він автоматично стає роботодавцем. Саме з цього моменту виникає безліч запитань. Чи має ФОП заповнювати трудові книжки працівників у 2025 році? Що робити, якщо підприємець не має печатки? Чи оформлює ФОП трудову книжку особі, яка працевлаштовується вперше?
34845

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді