У разі виправлення помилок сканувати потрібно не всю трудову
Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі передбачає можливість повторного подання відомостей про трудову діяльність.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Це відбувається у разі:
- неправильного чи неточного запису за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року;
- створення неправильного чи неточного електронного запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду.
Виправити помилку можуть як роботодавець, так і сам працівник. Для цього після авторизації на порталі потрібно:
- працівникові — обрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ», пункт «Відомості про трудові відносини»;
- роботодавцеві — обрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ», пункт «Відомості про трудові відносини робітника».
Важливо, що при повторному поданні відомостей надавати слід лише титульну сторінку трудової книжки та сторінки зі змінами.
Перевірити стан опрацювання документів так само можна онлайн.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Під час війни трудове законодавство зазнає чималих змін. У результаті перед роботодавцями та працівниками постає питання: як зараховується стаж і як він впливає на нарахування пенсії?
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.
Аудит трудових книжок слід проводити, зокрема, коли на роботу оформився новий кадровик та перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду. Детально про випадки проведення аудиту трудових книжок та про дії роботодавця і працівника у разі втрати трудової книжки читайте у статті.