Електронне свідоцтво про народження: чи враховувати при прийнятті на роботу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
керівник експертної групи Експертус Кадри, Київ
Яку версію документа потрібно вважати коректною?

Електронне свідоцтво про народження: чи враховувати при прийнятті на роботу

Коли держава реєструє народження дитини, одночасно визначають її походження та присвоюють прізвище, власне ім’я та по батькові. Походження дитини визначають відповідно до Сімейного кодексу України (ч. 1 ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 № 2398-VI; далі — Закон № 2398).

Чи може особа під час прийняття надати електронне свідоцтво про народження дитини в Дії

Про факт державної реєстрації акта цивільного стану органи державної реєстрації актів цивільного стану видають свідоцтво. Бланки свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану виготовляють за затвердженими КМУ зразками та їх описами (ч. 1 ст. 18 Закону № 2398).

Закон № 2398 не передбачає наявності електронного аналога паперового свідоцтва про народження дитини. Тому під час працевлаштування працівник повинен надати паперовий документ.

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2025-й та розпочинаємо 2026-й: шість невідкладних справ

Завершення календарного року — це час не лише підбиття підсумків, а й упорядкування ведення діловодства на підприємстві. Завершення діловодного року потребує системного підходу, адже від того, наскільки правильно організовано ведення кадрового діловодства, залежить збереження інформації. Які правила організації діловодства та архівного зберігання діють сьогодні? Як має бути здійснена організація кадрового діловодства у 2026 році? Де знайти реєстраційні форми діловода? Відповіді на ці та інші питання про правила ведення діловодства — у статті
11733

Як реєструвати документи

У сучасному документообігу правильна реєстрація вхідних документів відіграє важливу роль для ефективної роботи будь-якої установи чи підприємства. Невірна або несвоєчасна реєстрація може призвести до втрати важливих документів або затримок у роботі. У цій статті розглянемо, як реєструвати документи правильно, щоб забезпечити чіткість і порядок у роботі з кореспонденцією, як уникнути подвійної і тотальної реєстрації та позбутися «багатоповерхових» номерів.
70364

Доповідна записка: види, зразок та порядок оформлення

Доповідна записка — один із найпоширеніших документів внутрішнього службового листування. Її використовують для інформування керівництва, фіксації подій, ініціювання рішень або опису порушень трудової дисципліни. Оскільки цей документ застосовується у всіх сферах діяльності організацій, важливо знати, як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки на працівника ― детально у цій статті
201429

Довідка про заробітну плату: бланк і реєстрація

Працівник має право вимагати довідку про роботу на підприємстві. Роботодавець зобов’язаний її видати. Як готувати довідки та який структурний підрозділ відповідає за це — у статті
36416

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді