Оцифрування трудових книжок

Деталі та строки подання

Оцифрування трудових книжок

Відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подаються протягом п’яти років з дня набрання чинності Закону України від 05 лютого 2021 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»  №1217-IX

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Першочергового подаються та опрацьовуються відомості про працю осіб, яким до пенсії за віком залишилося два і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року. 

У разі змін у трудовій книжці або виправлення неправильного запису не потрібно надавати скановану книжку повністю, достатньо подати лише титульну сторінку та сторінки зі змінами.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Дніпропетровській області

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4966

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27372

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3804

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді