Оцифрування трудових книжок

Деталі та строки подання

Оцифрування трудових книжок

Відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подаються протягом п’яти років з дня набрання чинності Закону України від 05 лютого 2021 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»  №1217-IX

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Першочергового подаються та опрацьовуються відомості про працю осіб, яким до пенсії за віком залишилося два і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року. 

У разі змін у трудовій книжці або виправлення неправильного запису не потрібно надавати скановану книжку повністю, достатньо подати лише титульну сторінку та сторінки зі змінами.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Дніпропетровській області

Як скласти номенклатуру справ кадрової служби на 2025 рік

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4788

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
26905

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3741

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5679

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді