Роботодавець може сформувати запит на витяг з електронної трудової книжки тільки якщо працівник дав згоду на отримання такого витягу.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
Працівник може сформувати на вебпорталі Пенсійного фонду перелік роботодавців, яким надає згоду на отримання витягу з електронної трудової книжки. Для цього необхідно скористатися в пункті меню «Доступ до ЕТК» функцією «Додати».
Після цього необхідно ввести вручну код за ЄДРПОУ та назву страхувальника. Запис повинен знаходитись у статусі «актуальний».
За інформацією
Головного управління ПФУ в Донецькій області
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.