Витяг з електронної трудової книжки

Порядок отримання

Витяг з електронної трудової книжки

Роботодавець може сформувати запит на витяг з електронної трудової книжки тільки якщо працівник дав згоду на отримання такого витягу.

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Працівник може сформувати на вебпорталі Пенсійного фонду перелік роботодавців, яким надає згоду на отримання витягу з електронної трудової книжки. Для цього необхідно скористатися в пункті меню «Доступ до ЕТК» функцією «Додати».

Після цього необхідно ввести вручну код за ЄДРПОУ та назву страхувальника. Запис повинен знаходитись у статусі «актуальний».

За інформацією

Головного управління ПФУ в Донецькій області

Як скласти номенклатуру справ кадрової служби на 2025 рік

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4788

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
26905

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3741

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5679

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді