Повідомлення про зміни в трудових відносинах

Чи можливо відмінити чи виправити подання до ПФУ

Повідомлення про зміни в трудових відносинах

Пенсійний фонд України надав можливість органам державної влади та критично важливим підприємствам подати відомомсті через вебпортал електронних послуг згідно з п. 6 постанови Кабміну від 5.06.2024 № 650  «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану».

Чи можна скасувати або виправити оперативні відомості, що передали до ПФУ

Так, роботодавець може подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення до іншого структурного підрозділу, переведення, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення або відновлення дії трудового договору. 

На сьогодні не передбачено внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником повідомлень про зміни в трудових відносинах.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Чернівецькій області

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4966

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27372

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3804

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді