Повідомлення про зміни в трудових відносинах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Чи можливо відмінити чи виправити подання до ПФУ

Повідомлення про зміни в трудових відносинах

Пенсійний фонд України надав можливість органам державної влади та критично важливим підприємствам подати відомомсті через вебпортал електронних послуг згідно з п. 6 постанови Кабміну від 5.06.2024 № 650  «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану».

Чи можна скасувати або виправити оперативні відомості, що передали до ПФУ

Так, роботодавець може подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення до іншого структурного підрозділу, переведення, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення або відновлення дії трудового договору. 

На сьогодні не передбачено внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником повідомлень про зміни в трудових відносинах.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Чернівецькій області

додаток

Робота неповнолітніх: правові норми, обмеження та практичні аспекти оформлення

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
34555

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
31005

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6782

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4515

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді