Як оцінюватимуть учасників конкурсу на посаду керівника закладу охорони здоров’я

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри, Київ
МОЗ розробило вимоги до оцінювання та перелік індикаторів відповідності критеріям

Нові правила конкурсу на посаду керівника закладу охорони здоров’я

СПО об’єднань профспілок України розмістив на своєму сайті проєкт наказу МОЗ «Про затвердження Порядку оцінювання учасників конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (далі — Порядок).

Порядок визначає вимоги до оцінювання та перелік індикаторів відповідності критеріям учасників конкурсу на посаду керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я (далі ― ЗОЗ).

Критерії встановлює пункт 35 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 № 1094 (далі ― Порядок № 1094). Серед них ―  доброчесність, професійна компетентність та управлінські навички.

Як конкурсна комісія оцінюватиме учасників конкурсу на посаду керівника ЗОЗ за критерієм доброчесності регламентують у Розділі ІІ Порядку. Для цього визначили індикатори, як здатність:

  • захищати права i законні інтереси пацієнтів та суспільства;
  • утримуватись в професійній діяльності від приватних інтересів;
  • дотримувати норми професійної етики і деонтології не лише під час виконання професійних обов’язків.

Якщо члени конкурсної комісії дійдуть висновку, що є обставини для обґрунтованого сумніву щодо відповідності учасника конкурсу хоча б одному індикатору доброчесності ― вважатимуть, що він не відповідає критерію доброчесності. Щоб зробити висновок, необхідні чіткі і переконливі докази.

Розділ ІІІ Порядку містить перелік індикаторів до критеріїв ― професійна компетентність та управлінські навички. Професійну компетентність оцінюватимуть за стратегічними, організаційними, аналітичними, виконавськими, комунікативними та особистими індикаторами.

Управлінські навички визначатимуть за індикаторами ефективних рішень, впроваджених змін, кризового управління та управління персоналом.

На відміну від критерія доброчесності, професійну компетентність та управлінські навички оцінюватимуть за балами. Кількість балів містить додаток 2 до Порядку. Їх максимальна кількість ― 12 балів.

Учасник конкурсу може отримати до загальної суми балів по одному додатковому балу, якщо документально підтвердить, що має науковий ступінь, вчене або почесне звання, вільно володіє іноземною мовою, що є офіційною мовою Ради Європи.

Рейтингову оцінку розраховуватимуть за формулою (п. 35 Порядку № 1094).

Фіналістами стануть учасники конкурсу, до трьох осіб, які отримали найвищі рейтингові оцінки. З ними проведуть підсумкові співбесіди. За результатом співбесід конкурсна комісія обере переможця конкурсу шляхом голосування.

Ірина Матійко

За інформацією ФПСУ

 

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
128896

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22570

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8141

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
506

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
583

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді