Як оцінюватимуть учасників конкурсу на посаду керівника закладу охорони здоров’я

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
МОЗ розробило вимоги до оцінювання та перелік індикаторів відповідності критеріям

Нові правила конкурсу на посаду керівника закладу охорони здоров’я

СПО об’єднань профспілок України розмістив на своєму сайті проєкт наказу МОЗ «Про затвердження Порядку оцінювання учасників конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (далі — Порядок).

Порядок визначає вимоги до оцінювання та перелік індикаторів відповідності критеріям учасників конкурсу на посаду керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я (далі ― ЗОЗ).

Критерії встановлює пункт 35 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 № 1094 (далі ― Порядок № 1094). Серед них ―  доброчесність, професійна компетентність та управлінські навички.

Як конкурсна комісія оцінюватиме учасників конкурсу на посаду керівника ЗОЗ за критерієм доброчесності регламентують у Розділі ІІ Порядку. Для цього визначили індикатори, як здатність:

  • захищати права i законні інтереси пацієнтів та суспільства;
  • утримуватись в професійній діяльності від приватних інтересів;
  • дотримувати норми професійної етики і деонтології не лише під час виконання професійних обов’язків.

Якщо члени конкурсної комісії дійдуть висновку, що є обставини для обґрунтованого сумніву щодо відповідності учасника конкурсу хоча б одному індикатору доброчесності ― вважатимуть, що він не відповідає критерію доброчесності. Щоб зробити висновок, необхідні чіткі і переконливі докази.

Розділ ІІІ Порядку містить перелік індикаторів до критеріїв ― професійна компетентність та управлінські навички. Професійну компетентність оцінюватимуть за стратегічними, організаційними, аналітичними, виконавськими, комунікативними та особистими індикаторами.

Управлінські навички визначатимуть за індикаторами ефективних рішень, впроваджених змін, кризового управління та управління персоналом.

На відміну від критерія доброчесності, професійну компетентність та управлінські навички оцінюватимуть за балами. Кількість балів містить додаток 2 до Порядку. Їх максимальна кількість ― 12 балів.

Учасник конкурсу може отримати до загальної суми балів по одному додатковому балу, якщо документально підтвердить, що має науковий ступінь, вчене або почесне звання, вільно володіє іноземною мовою, що є офіційною мовою Ради Європи.

Рейтингову оцінку розраховуватимуть за формулою (п. 35 Порядку № 1094).

Фіналістами стануть учасники конкурсу, до трьох осіб, які отримали найвищі рейтингові оцінки. З ними проведуть підсумкові співбесіди. За результатом співбесід конкурсна комісія обере переможця конкурсу шляхом голосування.

Ірина Матійко

За інформацією ФПСУ

 

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
66

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
175

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
224

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14915

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9918

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді