Повідомити про прийняття працівника на роботу можна буде через портал Дія

Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри
У сервісі е-Підприємець на порталі Дія з’явилася можливість протестувати нові послуги

Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров повідомив про початок тестування нових послуг у на порталі Дія. Так, підприємці зможуть подати повідомлення про:

  • прийняття працівників на роботу. Для цього необхідно заповнити заяву та засвідчити її кваліфікованим електронним підписом;
  • єдиний рахунок для податкових платежів;
  • реєстрацію касового апарату. Раніше для цього підприємець мав відвідати податкову;
  • об’єкти оподаткування за формою 20-ОПП.

Повідомлення про прийняття працівників на роботу в умовах воєнного стану: шість міфів

Людмила Герега

За інформацією Мінцифри

Гарячі питання військового обліку на підприємствах

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4881

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27178

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3769

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5731

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді