Повідомити про прийняття працівника на роботу можна буде через портал Дія

Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри
У сервісі е-Підприємець на порталі Дія з’явилася можливість протестувати нові послуги

Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров повідомив про початок тестування нових послуг у на порталі Дія. Так, підприємці зможуть подати повідомлення про:

  • прийняття працівників на роботу. Для цього необхідно заповнити заяву та засвідчити її кваліфікованим електронним підписом;
  • єдиний рахунок для податкових платежів;
  • реєстрацію касового апарату. Раніше для цього підприємець мав відвідати податкову;
  • об’єкти оподаткування за формою 20-ОПП.

Повідомлення про прийняття працівників на роботу в умовах воєнного стану: шість міфів

Людмила Герега

За інформацією Мінцифри

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4968

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27378

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді