ВРУ ухвалила Закон, що запроваджує систему охорони психічного здоров’я

Автор
експерт із трудового законодавства Експертус Кадри
Роботодавці можуть розробити та затвердити програму психосоціальної підтримки працівників

15 січня 2025 р. ВРУ ухвалила Закону України «Про систему охорони психічного здоров’я в Україні» (законопроєкт від 13.09.2024 № 12030; далі — Закон).

КЗпП можуть доповнити новою нормою

До другого читання із законопроєкту прибрали норми, якими зобов’язували роботодавців створити службу охорони психічного здоров’я. Натомість визначили, що кожний роботодавець може розробити та затвердити програму психосоціальної підтримки працівників на робочому місці.

Закон передбачає, що протягом року створять Національну комісію з питань психічного здоров’я. Вона буде постійно діючим колегіальним органом у сфері управління КМУ. Її основні повноваження полягатимуть у координації та нагляді за виконанням державної політики у сфері охорони психічного здоров’я.

Остаточний текст Закону ще не оприлюднили.

За інформацією ВРУ

Головні зміни у трудовому законодавстві за 2024 рік

Статті за темою

Усі статті за темою

Стажування для студентів: як оформити

Стажування студентів на підприємстві — це можливість здобути практичний досвід за майбутньою професією. Який порядок укладання договору про стажування студентів вищих навчальних закладів передбачає вітчизняне законодавство? Чи оплачується стажування студентів? Відповіді на ці та інші питання, які потрібно знати кадровику й роботодавцю, роз’яснюємо у статті.
8225

Кадровий аудит як стратегія розвитку

Кадровий аудит є важливим інструментом для оцінки та покращення ефективності управління персоналом в організації. Це систематичний аналіз кадрової політики, процесів, документів і практик, що дозволяє виявити сильні та слабкі сторони роботи з персоналом і оптимізувати управлінські стратегії. Як проводити кадровий аудит та яка частота проведення кадрових аудитів є оптимальною — у статті.
115

Ключові навички кадровика

Роль кадровика в сучасному бізнесі стає все більш стратегічною, адже ключові кадри компанії — це її головний актив. Від ефективності їхньої роботи залежить не тільки підбір та утримання талановитих співробітників, але й загальний клімат у компанії та її конкурентноспроможність. Тому ключові навички кадровика постійно розширюються.
346

План роботи відділу кадрів на 2025 рік

Складання детального плану роботи відділу кадрів — це не просто формальність, а стратегічний крок, який дозволяє оптимізувати процеси, підвищити ефективність роботи та забезпечити безперебійну діяльність підприємства. У статті дізнаєтесь про план роботи відділу кадрів на 2025 рік та знайдете план роботи відділу кадрів на рік (зразок).
3313

Бухгалтер і кадровик в одній особі: як організувати роботу в умовах суміщення посад

У багатьох малих та середніх підприємствах роль бухгалтера часто виходить за межі стандартних фінансових функцій. Іноді саме бухгалтер веде кадровий обік, що може значно вплинути на організацію роботи компанії. У статті відповіді на питання: що робити, якщо об’єднуєш дві посади — кадровик/бухгалтер; як ефективно організувати роботу, коли ти бухгалтер-кадровик; які переваги та виклики можуть виникнути в такій ситуації та особливості навчання на кадровика бухгалтеру.
10971

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді