Дізнайтесь, як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни або члена сім’ї загиблого захисника

У Дії тепер доступні два нові сервіси для військових та їхніх родин — отримання статусу людини з інвалідністю внаслідок війни та члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці.
Трудові гарантії та права учасників бойових дій
Статус особи з інвалідністю внаслідок війни надається учасникам бойових дій, які мають довідку про інвалідність від МСЕК або команди з оцінювання повсякденного функціонування особи.
Заяву на статус члена сім’ї загиблого мають змогу подати члени родини загиблих:
- чоловіки чи дружини з актовим записом про шлюб;
- діти (які не мають сім’ї, втратили обох батьків або отримали інвалідність до повноліття);
- батьки зі свідоцтвом про народження.
Для отримання статусу необхідна довідка про участь у бойових діях загиблого та свідоцтво про смерть.
Якщо документи є в реєстрах, Дія підтягне їх самостійно, а інші можна додати у електронному вигляді.
За інформацією порталу Дія
Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті