
Відскановану трудову книжку для оцифрування можна подати через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду. Для цього необхідно авторизуватись на порталі за допомогою КЕП.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Після цього потрібно:
- обрати пункт «Відомості про трудові відносини» у розділі «Комунікації з ПФУ»;
- заповнити загальні дані та дати згоду на обробку персональних даних;
- завантажити сканкопії;
- підписати документ електронним підписом.
Бути в курсі змін у трудовому законодавстві, обмінюватися досвідом із колегами та отримувати готові рішення для кадрової роботи – усе це можливо в нашому кадровому каналі Messenger у Facebook!
Скан-копії повинні відповідати таким вимогам:
повинні бути кольорові;
назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа;
- документи, що містять більше однієї сторінки, потрібно відсканувати повністю та прикріпити одним файлом;
скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа;
формат зображення має бути Jpg або pdf;
розмір кожного файлу не має перевищувати 1Мб.
Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.
За інформацією
Головного управління ПФУ в Івано-Франківській області
Робота кадровика клопітка та відповідальна, але «людський фактор» ніхто не скасовував. Навіть досвідчені кадровики допускають помилки в трудових книжках. Як правильно виправити запис в трудовій книжці — розкажемо на прикладах.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.
Аудит трудових книжок слід проводити, зокрема, коли на роботу оформився новий кадровик та перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду. Детально про випадки проведення аудиту трудових книжок та про дії роботодавця і працівника у разі втрати трудової книжки читайте у статті.