Як додавати або вилучати спеціалістів у кабінеті страхувальника

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Роз’яснення ПФУ

До особистого кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду реалізовано можливість доступу уповноважених спеціалістів зі службовим кваліфікованим електронним підписом.

Хто повинен подавати скан-копії трудової книжки

При цьому право додавати та вилучати уповноважених спеціалістів мають лише керівник або головний бухгалтер підприємства.

Щоб додати нових користувачів, потрібно скористатися пунктом меню «Відділ кадрів».

Для вилучення доступу необхідно натиснути піктограму в стовпці «Дії», після чого можливість авторизації уповноваженого спеціаліста відділу кадрів у кабінеті страхувальника скасовується.

За інформацією Telegram-каналу ПФУ

Опановуємо уніфіковані форми документів за новим збірником від Державної архівної служби

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
32179

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
29256

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6302

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4207

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді