До особистого кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду реалізовано можливість доступу уповноважених спеціалістів зі службовим кваліфікованим електронним підписом.
Хто повинен подавати скан-копії трудової книжки
При цьому право додавати та вилучати уповноважених спеціалістів мають лише керівник або головний бухгалтер підприємства.
Щоб додати нових користувачів, потрібно скористатися пунктом меню «Відділ кадрів».
Для вилучення доступу необхідно натиснути піктограму в стовпці «Дії», після чого можливість авторизації уповноваженого спеціаліста відділу кадрів у кабінеті страхувальника скасовується.
За інформацією Telegram-каналу ПФУ
Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
Війна «розпорошила» працівників по різних куточках Батьківщини та світу. Як за таких умов дотримати вимог законодавства та ознайомлювати працівників з документами під підпис?
Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.