Міноборони спростило роботу ВЛК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
Зміни щодо цифровізації документообігу внесли до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних силах України

Де працівнику проходити ВЛК

Міноборони внесло зміни до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних силах України, затвердженого наказом Міноборони від 14.08.2008 № 402. Мета змін — спростити документообіг, швидше ухвалювати рішення та знизити ризик помилок через людський фактор.

Зміни передбачають цифровізацію процесів та встановлюють чіткі строки перевірок. Це дасть змогу оперативніше ухвалювати рішення.

Якщо постанова військово-лікарської комісії (далі — ВЛК):

  • не потребує затвердження вищою інстанцією, зокрема про статус «придатний до військової служби» — документи автоматично надсилатимуть в електронному вигляді до реєстру Оберіг,

— до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК) у паперовому вигляді передають лише картки обстеження та супровідні документи;

— до військових частин ВЛК друкує та надсилає дві копії постанови; 

  • потребує затвердження вищою інстанцією, зокрема про статус «непридатний» або «тимчасово непридатний» до військової служби — документи передають в електронному вигляді через Кабінет ВЛК.

Паперові документи, окрім постанов, передаватимуть до ВЛК вищого рівня не пізніше наступного дня після медогляду. Раніше цей процес тривав до 5 днів і передбачав друк усіх документів.

Строки перевірки документів ВЛК становлять:

  • не більше 5 днів з дня, коли надійшли документи;
  • не пізніше наступного дня після перевірки — якщо документи перевіряє ВЛК обласного / міського ТЦК, і немає помилок, документи за постановою «непридатний» мають передати до штатної ВЛК. В інших випадках рішення автоматично надсилаються до реєстру Оберіг, а паперові документи — до ТЦК.

Коли документи перевіряє штатна ВЛК, то електронний документ та протокол засідання автоматично передають в реєстр. Паперові копії протоколу засвідчують печаткою та надсилають до ТЦК:

  • для військовозобов’язаних — 2 примірники;
  • для військовослужбовців — 4.

У разі, якщо рішення комісії не потрібно затверджувати штатній ВЛК, громадянин може отримати документ у день звернення безпосередньо в закладі охорони здоров’я, де проходив медогляд. Раніше його видавали лише у ТЦК за місцем перебування на обліку.

Якщо затверджувати потрібно, ТЦК самостійно друкує документ з постановою з реєстру Оберіг, засвідчує його печаткою та видає разом з протоколом. Раніше документ видавали лише після того, як ТЦК отримає протокол засідання штатної ВЛК.

За інформацією Міноборони

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
5834

Трудові відносини в умовах воєнного стану

Продовження воєнного стану залишає свій відбиток на всі сфери суспільного життя, у тому числі і на трудові відносини. Законодавство про працю передбачає обмеження, пов’язані з дією воєнного стану. Стаття допоможе розібратися з тим як приймати на роботу під час воєнного стану, як перевести працівника на іншу роботу та що передбачає зміна істотних умов праці під час воєнного стану.
7483

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді