
Роботодавець має можливість оперативно внести дані про працівника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.
Подавати дані можна у разі оформлення нового працівника на роботу, переведення, звільнення, поновлення на посаді, тимчасового припинення або відновлення трудового договору.
Щоб подати відомості, необхідно:
- зайти на вебпортал ПФУ, ідентифікувати себе як юридичну особу та підтвердити вхід за допомогою КЕП.
- зайти у розділ «Комунікації з ПФУ», обрати функцію «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)».
- обрати пункт «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (подати відомості по особі)»
- заповнити потрібну інформацію про працівника
- обрати тип події, атрибут, дату та внести реквізити документа-підстави
- перевірити дані та натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
За інформацією ПФУ
Правильно оформити реквізити заяви за ДСТУ 4163:2020 допоможе наш зразок
Існує декілька способів призначити уповноважену особу із закупівель. Якщо на вашому підприємстві вирішили доручити додаткові обов’язки уповноваженої особи із закупівель штатному працівнику або доручити виконувати функції Уповноваженого за суміщенням, стануть у пригоді зразки відповідних наказів за ДСТУ 4163:2020. Скачайте їх зі статті
Розгляньмо ситуацію: наказ про звільнення з роботи видали 16.01.2025. Запис про звільнення до трудової книжки внесли 17.01.2025. Чи правомірним буде прийняття на роботу того самого дня, коли внесено запис про звільнення — 17.01.2025?
Інколи трапляється, що у перший же робочий день працівник не виходить на роботу. У цьому випадку насамперед визначте причини його відсутності — а раптом він захворів чи трапилося якесь лихо.
Дистанційна робота набула нового значення, адже в умовах воєнного стану стала одним із правомірних механізмів продовження бізнесу. Що ж таке дистанційна робота та як правильно оформити дистанційну роботу? Чи регулюється дистанційна робота КЗпП? Які особливості має дистанційна робота в умовах війни? Відповіді на усі питання — у статті.