Електронна трудова книжка для ФОП: як подати дані онлайн
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Електронна трудова книжка — зручний і надійний інструмент обліку стажу, доступний і для фізичних осіб - підприємців. Таку книжку формує Пенсійний фонд України на підставі даних, поданих роботодавцями, а також шляхом оцифрування паперових документів. Для ФОПів це особливо важливо: цифровий облік спрощує підтвердження страхового стажу та отримання пенсійних виплат у майбутньому.
Підприємницьку діяльність, здійснювану до 1 січня 2004 року, підтверджують відповідні платіжні документи, свідоцтва або патенти залежно від системи оподаткування. Дані після 01.01.2004 автоматично враховуються з персоніфікованого обліку.
Підтвердити стаж і подати документи можна через вебпортал ПФУ. Для цього потрібно зібрати скановані копії відповідних довідок та квитанцій, авторизуватись за допомогою КЕП, завантажити файли у розділі «Відомості про трудові відносини», підписати звернення КЕП і надіслати його до ПФУ. Після обробки у вкладці «Мої звернення» зʼявиться результат.
Крім того, разом із документами про підприємницьку діяльність можна подати й інші сканкопії, які підтверджують стаж: диплом, трудову книжку, військовий квиток або свідоцтво про народження дитини. Це допоможе актуалізувати всю інформацію про трудову історію в електронному вигляді.
За інформацією Головного управління ПФУ у Волинській області