Резерв+ запустив оплату штрафів онлайн

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
Головний редактор порталу «Кадровик-01»
Тепер військовозобовʼязані можуть закрити адмінпорушення без паперів і поїздок до ТЦК — у кілька кліків і з мінімальними витратами

Резерв+ запустив оплату штрафів онлайн

У Резерв+ запустили новий сервіс — онлайн-сплата штрафів. Першою доступною функцією стала можливість сплатити штраф за неуточнення персональних даних до 16 липня 2024 року. Військовозобов’язані можуть це зробити без черг і паперових заяв — просто в застосунку, отримавши 50 % знижки, тобто 8 500 грн замість 17 000. У такий спосіб можна швидко закрити справу про адміністративне порушення та прибрати червону стрічку з документа в Резерв+.

Щоб скористатися сервісом, достатньо оновити застосунок до останньої версії, перейти до розділу «Штрафи онлайн», подати заяву про визнання порушення та протягом трьох днів отримати постанову від ТЦК. Після цього відкриється можливість сплати штрафу зі знижкою. Якщо не оплатити протягом 20 днів — доведеться платити повну суму. А якщо проігнорувати платіж понад 40 днів, штраф подвоюється до 34 000 грн і передається до виконавчої служби.

«Штрафи онлайн — це сервіс для вирішення питання, яке раніше вимагало особистого візиту до ТЦК чи втручання поліції. У Резерв+ ми пропонуємо просту, прозору і людяну альтернативу — так, як це вже працює в Україні з іншими адміністративними штрафами», —

пояснила Катерина Черногоренко, заступниця міністра оборони з питань цифровізації.

Функціонал штрафів запроваджують поступово, щоб уникнути перевантаження системи. Упродовж кількох днів послуга стане доступною всім. Сервіс реалізовано за участі Міністерства оборони, МВС, Нацполіції, Генштабу ЗСУ, Командування Сухопутних військ та Офісу ефективного регулювання (BRDO).

За інформацією Міністерства оборони України

Головні зміни у трудовому законодавстві за І півріччя 2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Виклик до ТЦК і СП: як оформити повідомлення працівнику

В умовах воєнного стану в Україні питання мобілізації та взаємодії з Територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) набувають особливої актуальності. Для роботодавців це означає необхідність чіткого розуміння своїх обов’язків щодо оповіщення працівників про виклик до ТЦК. Невиконання цих вимог може призвести до серйозних юридичних наслідків. Як оповістити працівника про виклик до ТЦК — у статті
399

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
6637

Трудові відносини в умовах воєнного стану

Продовження воєнного стану залишає свій відбиток на всі сфери суспільного життя, у тому числі і на трудові відносини. Законодавство про працю передбачає обмеження, пов’язані з дією воєнного стану. Стаття допоможе розібратися з тим як приймати на роботу під час воєнного стану, як перевести працівника на іншу роботу та що передбачає зміна істотних умов праці під час воєнного стану.
8066

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді