Відповідь
Заяви про прийняття на роботу зберігаються в особових справах працівників (п. 12 гл. 2 розд. IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).
Перелік документів особової справи
Якщо на деяких працівників особові справи не ведуться, то зберігайте заяви про прийняття на роботу в папці «Документи до наказів із кадрових питань (заяви, подання, доповідні та пояснювальні записки, довідки, копії довідок, обхідні листки та ін.), що не увійшли до складу особових справ».
Заява — це письмове офіційне повідомлення і/або прохання, яке подають на ім’я посадової особи, зазвичай — це керівник організації.
Воєнний стан в Україні вплинув на всі сфери суспільного життя, зокрема й на ринок праці. На час воєнного стану пріоритет в трудовому законодавстві належить Закону № 2136. За яким договором приймати на роботу в умовах війни, кому можна встановлювати випробування, та як повідомити ДПС про прийняття нового працівника під час воєнного стану 2025, роз’яснюємо у статті.
Допустити працівника до роботи роботодавець може лише після укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням
Заява про прийняття на роботу — це офіційне письмове прохання у працевлаштуванні, яке особа пише на ім’я керівника організації.
Ведення наказів за типовими формами допомагає уникнути помилок, оскільки практично всю інформацію, що має міститися в наказах, передбачено типовими формами.