Доступ до кадрових наказів керівникам структурних підрозділів
Запитання
Чи можуть мати доступ до кадрових наказів керівники структурних підрозділів, якщо такі накази публікуються на внутрішньому сайті компанії?
Відповідь
Організація діловодства на підприємстві регламентується нормативно-правовими актами України та локальними нормативними документами організації. Як правило, таким документом є інструкція з діловодства. Документування роботи з персоналом спирається не лише на нормативно-правову базу загального діловодства, а й на нормативно-правові акти, що регулюють трудові відносини, визначають вимоги щодо захисту прав та інтересів працівників, тому питання кадрового діловодства можуть регулюватися окремою інструкцією з кадрового діловодства.
Отже, порядок організації роботи з кадровими документами, у т. ч. з кадровими наказами, слід врегулювати у відповідній інструкції. Якщо за виробничої потреби виникла необхідність ознайомлення з певними кадровими наказами керівників структурних підрозділів, то, за умови дотримання вимог статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI та норм «Типового порядку обробки персональних даних», затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 08.01.2014 № 1/02-14, такий доступ може бути встановлено.