Режим роботи у посадовій інструкції

2894

Запитання

Чи потрібно відображати режим неповного робочого дня у посадовій інструкції працівника?

Відповідь

Структуру та зміст посадових інструкцій визначено Загальними положеннями Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Структура посадової інструкції, визначеної ДКХП, не передбачає зазначення у посадовій інструкції особливості режиму роботи працівника, а тому внесення такої інформації є неправомірним.

Режим роботи у посадовій інструкції Читайте також: Для кого з працівників розробляти посадові інструкції, а для кого — робочі

Натомість, режим роботи, тривалість робочого часу та відпочинку визначаються колективним договором (ст. 13 КЗпП) та Правилами внутрішнього трудового розпорядку (ст. 142 КЗпП).

Отже, при запровадженні для працівника ненормованого робочого дня, необхідно внести зміни до колективного договору та ПВТР.

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильнои

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи встановлює законодавство строк зберігання посадових інструкцій

Чи існує нормативний документ, який визначає строк зберігання посадових і робочих інструкцій? Чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції у зв’язку зі зміною керівника організації?Інспектор з праці, роблячи припис актуалізувати посадові та робочі інструкції, вніс зауваження про те, що ці документи застарілі, оскільки з часу їх затвердження пройшло 5 років.
50295

Все про посадові інструкції в Україні: правила зі зразками

Роботодавець повинен роз’яснити працівнику його права і обов’язки, забезпечити необхідними для роботи засобами (ст. 29 КЗпП). Як це зробити? Скеровує інший нормативний акт: обов’язки, права та відповідальність працівників закріплюють в посадових та робочих інструкціях. Вас можуть притягнути до відповідальності за їх відсутність. Адже суд кваліфікує це як порушення законодавства про працю.
407142

Посадова інструкція директора

Інструкція розроблена на прикладі ТОВ. Ви можете використовувати її для першого керівника підприємства іншої організаційно-правової форми. Для цього відкоригуйте разом з юристами підприємства розділи «Загальні положення» та «Відповідальність»
53269

Внесення змін до посадових інструкцій

Роботодавець планує детальніше описати завдання і обов’язки певної категорії персоналу або змінити посадову інструкцію на робочу. Чи потрібен у такому випадку наказ про зміни, та як правильно його сформулювати?
75214