Табелювання після переведення на іншу посаду

2848
Автор
шеф-редактор Експертус Кадри

Запитання

Як вести облік робочого часу працівників, яких тимчасово переведено на іншу посаду в тому самому структурному підрозділі?

Відповідь

Табелі обліку використання робочого часу мають відображати робочий час працівників за кожною з посад.

Табелювання після переведення на іншу посаду СКАЧАТИ

Якщо працівника переводять з посади на посаду в межах одного структурного підрозділу (у т. ч. тимчасово), то облік використання робочого часу слід вести в одному табелі, але двома рядками: до дати переведення — із зазначенням назви попередньої посади, з дати переведення — із зазначенням назви нової посади.

Типова форма № П-5 «Табель обліку використання робочого часу» передбачає: поряд із прізвищем, ім’ям, по батькові працівника вказують назву посади

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Табель обліку робочого часу: як правильно вести

Табель робочого часу — підстава для нарахування зарплатні працівникам. Хто підписує табель обліку робочого часу? Який порядок ведення табелю обліку робочого часу? Як відмічається відпустка без збереження заробітної плати в табелі? Які особливості заповнення передбачає табель обліку робочого часу, зразок заповнення у разі зміни в обліку робочого часу? Відповіді на ці важливі питання а також реальний приклад заповнення табелю обліку робочого часу ви знайдете у статті.
403877

Підсумований облік робочого часу

Підсумований облік робочого часу — досить поширене явище на практиці. Однак, невизначеності в законодавстві щодо окремих його елементів викликають низку питань. Зокрема, які характеристики має підсумований облік робочого часу і оплата праці, як закріплюється підсумований облік робочого часу в колективному договорі, чи має свої особливості підсумований облік робочого часу для сумісників. Тож розглянемо умови та порядок, за яким застосовується підсумковий облік робочого часу
36803

Запровадження гнучкого режиму роботи на підприємстві

За письмовим погодженням між працівником і роботодавцем незалежно від форми власності або уповноваженим ним органом для працівника може встановлюватися гнучкий режим робочого часу. Гнучкий графік роботи регулюється ст. 60 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП). З метою врегулювання порядку запровадження гнучкого режиму робочого часу наказом Мінпраці України від 04.10.2006 № 359 затверджено Методичні рекомендації щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу (далі — Методичні рекомендації). Які особливості має гнучкий графік роботи під час воєнного стану читайте у статті
13704

Бланк табеля обліку робочого часу

Обов’язок роботодавця — забезпечити правдивий облік виконуваної працівником роботи. Складова обов’язку — обліковувати, як працівники використовують робочий час. Інструмент — табель обліку використання робочого часу. Скачайте бланк табеля обліку робочого часу просто зараз.
55067

Як табелювати простій

Причин для простою на підприємстві існує чимало, тому змоделювати типову ситуацію неможливо. У зв’язку з військовою агресією рф, приводів для простою стало більше. Розглянемо чи є відмінності у табелюванні простою у мирний та воєнний час.
41314