Інтернет-маркетолог: добираємо коректну назву посади
Запитання
На підприємстві працює інтернет-маркетолог: чи можна таку посаду ввести до штатного розпису?
Відповідь
Хоча інтернет-торгівля — найдинамічніша сфера збуту у світі, професійну назву інтернет-маркетолога не використовують ані в Україні, ані в міжнародних системах професійної класифікації. Виняток — Канада і США, де є спеціалізації професій фахівців в інтернет-торгівлі.
Класифікатор професій містить професійну назву роботи «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» з кодом КП 2419.2. За правилами розкриття дужок у КП кожен складник професійної назви роботи можна використати як самостійну назву:
- фахівець з методів розширення ринку збуту;
- маркетолог.
Щоб виокремити маркетологів, які працюють в інтернеті, розширте базову професійну назву роботи. Додайте слова, що уточнюють виконувані роботи та сферу діяльності, до базової назви «маркетолог» (Прим. 2 Додатка В до КП). Наприклад:
- маркетолог + інтернет-технології = маркетолог інтернет-технологій;
- маркетолог + просування товарів в інтернеті = маркетолог із просування товарів в інтернеті;
- маркетолог + система соціальних мереж = маркетолог у системі соціальних мереж.
Маркетолог: основні завдання та вимоги за посадою
Кваліфікаційні характеристики слід шукати у Випусках 18 та 65 ДКХП.
Конкретизувати необхідний рівень та обсяги комп’ютерних знань, досвід роботи в цифровому маркетингу роботодавець може самостійно в посадовій інструкції.